Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از کارشناسان داوری کشورمان با شفاف‌سازی در مورد دلایل افزایش تعداد داوران در لیگ برتر، بحث جدیدی در فوتبال ایران باز کرد. تاریخ انتشار: 14:25 - 27 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۳۲۶

خبرگزاری میزان - نوید مظفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های ورزشی، درباره اشتباهات بزرگ داور بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی اظهار داشت: تیم داوری مرتکب دو اشتباه تاثیرگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا اشتباه آفساید و دوم گل درست ذوب‌آهن که داور آن را خطای هند تشخیص داد. همین دو اشتباه باعث ضرر دیدن ذوب‌آهن شد.

وی ادامه داد: تیم داوری باید محروم شود، البته با این محرومیت مشکل حل نمی‌شود و باید دنبال این برویم که چرا این مشکلات پیش می‌آید. من این بازی را به صورت کامل مشاهده کردم. هر سه پنالتی اعلام شده درست بود، ۹۰ درصد خطا‌های اعلام شده هم به درستی بود بنابراین نمی‌توان عملکرد داور را زیر سوال برد. تهمت زدن به تیم داوری هم درست نیست.

کارشناس داور درباره اینکه چطور باید جلوی این مسائل گرفته شود، تصریح کرد: اگر سیستم نظارتی درستی داشته باشیم این مشکلات هم حل می‌شود.

مظفری افزود: افرادی که در هیئت رییسه انتخاب می‌شوند توسط روسای هیئت‌ها به آنها رای داده می‌شود. بنابراین هیئت‌ها انتظار دارند داور آنها به کلاس داوری دعوت و به آنها هم قضاوت داده شود در غیر این‌صورت هیئت رییسه از سوی هیئت‌ها پشتیبانی نمی‌شود. کامرانی‌فر خیلی تلاش کرد تعداد داوران را کم کند، اما به دلیل فشاری که از هیئت‌ها وارد شد نتوانست این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه VAR درمان کامل مشکلات داوری نخواهد بود، گفت: شاید این سیستم اشتباهات را کم کند، اما در اینجا هم یک انسان صحنه‌ها را می‌بیند و پس از آن شروع به نظر دادن می‌کند. ما زیرساخت لازم را نداریم و هزینه هم چندان نمی‌کنیم. باید ساختار داوری را به طور کامل تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تکرار می‌شود؟ انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن نوید مظفری ذوب آهن ماشین سازی هیئت ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد