Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:15:41 GMT

رقابت در سمت چپ خط دفاعی سپاهان دوباره بالا گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۰۰۱۳

رقابت در سمت چپ خط دفاعی سپاهان دوباره بالا گرفت!

در بازی امروز امیرقلعه نویی سه مدافع تخصصی چپ دارد که کار او را برای انتخاب از میان آنها دشوار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم در آستانه جدایی از سپاهان بود ولی درنهایت تصمیم گرفت تا پایان قرارداد در اصفهان بماند و با پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.


آقایی و مصلح دو بازیکن تخصصی سپاهان در پست دفاع چپ در نیم فصل اول به شمار می رفتند ولی مصدومیت نابهنگام دو مدافع میانی تیم یعنی گولسیانی و عزت پورقاز سبب شد تا امیرقلعه نویی در بازی های دوستانه نیم فصل از شایان مصلح در کنار محمد طیبی در قلب خط دفاعی استفاده کند و در دیدارهایی که تا پیش از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز برگزار شد، مصلح این مسئولیت را حتی در بازی های آسیایی برعهده داشت؛ کاری که در پرسپولیس زیر نظر برانکو نیز انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما شرایط متفاوت شده؛ مهدی زاده که پس از مصدومیت پوزقاز و گولسیانی به ترکیب اصلی رسیده بود، نتوانست مانند بازی های ابتدایی فصل، تیمش را در رساندن به کین‌شیت‌های متوالی هدایت کند و مدتی نیز با مصدومیت از ترکیب اصلی دور ماند. این بازیکن حالا آماده تر از گذشته شده و در سه دیدار طلایی پوشان مقابل گل گهر، سایپا و پارس جنوبی جم، عملکرد قابل قبولی ارائه داده که به معنای ادامه حضورش در ترکیب اصلی و زوج سازی با محمد طیبی است.


نکته دیگر از اردوی سپاهان اینکه مهدی ترکمان خرید امیرقلعه نویی در پنجره زمستانی، مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می تواند با نظر مثبت سرمربی سپاهان به ترکیب اصلی برسد. او در آخرین دیدار سپاهان پیش از شیوع ویروس کرونا به سعید آقایی ترجیح داده شده و زننده تک گل تیمش و البته گل اولش با پیراهن سپاهان در دربی اصفهان بود.


حضور این سه بازیکن که هر کدامشان می توانند ویژگی های خاصی به خط دفاعی و هجومی سپاهان ببخشند، دست امیرقلعه نویی در پست دفاع چپ را به شدت باز کرده ولی همین انتخاب هم می تواند یکی از دغدغه ها و چالش های سرمربی در دیدار برابر تراکتور و همینطور بازی های باقی مانده فصل باشد.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امیرقلعه نویی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال

شایان ذکر است عبارت «فیجیتال» از ترکیب عبارت‌های فیزیکال و دیجیتال ساخته شده و به‌معنی ترکیب تجربه‌های دیجیتالی و فیزیکی است.

ثبت‌نام در این رقابت‌ها از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

جزئیات بیشتر این رقابت را می‌توانید در فیلم زیر ببینید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903353 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)