Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با افزایش مبتلایان و قربانیان کرونا در هفته‌های اخیر وضعیت استان فارس قرمز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی اکبری با اعلام آخرین وضعیت بیماری کرونا نسبت به مرگ 15 هم استانی دیگر در اثر کروناویروس ابراز تاسف کرد و اظهار داشت:  با مرگ این افراد، مجموع آمار مرگ و میر در اثر این بیماری در فارس به 309 نفر رسیده است و هم اکنون نیز 80 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر هزار و 147 بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌ها بستری هستند و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 21 هزار و 119 نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 183 نفر در 24 ساعت گذشته/ 10 استان در وضعیت قرمزنماز جمعه در 5 نقطه قرمز استان سمنان برگزار نمی‌شودگزارش ویدئویی|گلایه مردم کردستان از برگزاری مراسمات عروسی در شرایط قرمز کرونایی؛ عروسی و عزا به صرف کرونا

اکبری همچنین با اشاره به انجام 191 هزار و 952 مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، اظهار داشت: با بررسی تست‌های انجام شده، از ابتدا تا کنون 25 هزار و 441 بیمار مبتلا به کروناویروس در استان فارس شناسایی شده‌اند.

وی تنها راه مبارزه با این بیماری را جدی گرفتن رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی دانست و ابراز امیدواری کرد مردم فهیم فارس با توجه به موارد گفته شده و پرهیز از برگزاری و یا شرکت در دورهمی‌های خانوادگی حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند. 

انتهای پیام/424/س

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ ۱۰ استان در وضعیت قرمز وضعیت قرمز برگزاری نماز جمعه این هفته ۳ شهرستان استان اردبیل را لغو کرد وضعیت قرمز متل‌داران مازندران / نگرانی اتحادیه‌های اقامتی از تعطیلی دوباره + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس

وحید بهفر در حاشیه بازدید از وضعیت لوله‌گذاری شبکه گاز با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته ۱۱۰۸ کیلومتر اجرای شبکه گاز در استان برنامه‌ریزی و هدف گذاری شد که به همت مدیران و همکاران پرتلاش این شرکت اجرای ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه در استان اجرایی شده است.

او با بیان تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه سالانه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در خصوص اجرای شبکه، تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷/۹۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

بهفر همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۷۶ کیلومتر از خطوط اجرا شده در استان در بخش گازرسانی مربوط به واحد گازرسانی به صنایع بوده است که نقش مهمی در جهش تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت