Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به علت افزایش دما و رطوبت خبر داد.

به گزارش جماران، امید بن‌عباس امروز (۲۷ تیرماه) اظهار کرد: به علت افزایش دما و رطوبت، به دستور استاندار خوزستان ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر گزارش هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و شدت رطوبت و شرجی هوا در برخی نقاط استان، به دستور استاندار ادارات و بانک‌های تمامی شهرهای استان به جز اندیکا، مسجدسلیمان، لالی، ایذه و باغملک در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه تعطیل هستند.

بن‌عباس گفت: بر همین اساس در روز شنبه ۲۸ تیرماه و روز چهارشنبه یکم مردادماه نیز کاهش ساعت اداری در نظر گرفته شده و زمان پایان کار ادارات و بانک‌ها ساعت ۱۲ اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: این تعطیلی با هدف مدیریت مصرف انرژی و بهینه برق، جلوگیری از قطعی برق، حفظ سلامت مردم اعمال شده است.

وی تصریح کرد: مراکز امدادی مانند اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و... از این امر مستثنا هستند و برای تعطیلی واحدهای تولیدی نیز بنا بر نظر مدیرعامل آن واحد تصمیم‌گیری اعمال می‌شود.

اخبار مرتبط تعطیلی ادارات و بانک های خوزستان استاندار خوزستان اعلام کرد: تعطیلی ادارات این استان در روز چهارشنبه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تعطیلی خوزستان تعطیلی ادارات و بانک های خوزستان افزایش دما خوزستان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ادارات و بانک تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • گرمای بی سابقه در راه است
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان