Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: امام جمعه اسالم با اشاره به نگرانی مردم از گرانی افسار گسیخته کالا و خدمات، گفت: روسای سه قوه به داد مردم برسند.

گزیده سخنان حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نماز جمعه اسالم را به نقل از مهر می‌خوانیم:

هشدار یک امام جمعه: وای از روزی که حباب بورس بترکد

مسئولان از وضعیت جوانان غافل نشوند، آن‌ها برابر قانون وظیفه دارند مقدمات ازدواج، شغل و مسکن جوانان را فراهم کنند که البته با این اوضاع گرانی‌ها ازدواج ساده هم دیگر شبیه یک رؤیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



(با ابراز نگرانی از افزایش قیمت کالا و خدمات و با بیان اینکه متأسفانه شاهد گرانی و تورم نامتعارف هستیم): رؤسای قوای سه گانه دست به دست هم دهند و به داد مردم برسند. متأسفانه شمشیر قانون برندگی گذشته را نداشته و دیگر کسی از گران فروشی و احتکار ترسی ندارد.
(با تأکید بر اینکه باید نقش نهاد‌های نظارتی بیشتر شود): اقدامات تعزیرات حکومتی برای مقابله با گران فروشی‌ها باید قاطعانه باشد.
(با بیان اینکه متأسفانه گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها به بازار بورس و سرمایه هم سرایت کرده است): سهام شرکت‌های دولتی که طبق گزارش‌های مالی خود آن‌ها زیانده و تعدیل منفی دارند با شتاب چشمگیری رشد می‌کند.
(با بیان اینکه مسئولان باید نگرانی صاحب نظران و دلسوزان از رشد حبابی بورس را جدی بگیرید): این رشد بی حساب و کتاب شاخص و قیمت‌های بورس در جامعه تورم ایجاد می‌کند و امنیت اقتصادی کشور را به خطر می‌اندازد. رشد بورس باید معقولانه و بر اساس استاندارد‌های اقتصادی دنیا باشد. وای از روزی که حباب بورس بترکد.
(با اشاره به اینکه اعتراض برخی ناآگاه نسبت به صدور احکام اعدام برای برخی مجرمان از همین سنگ اندازی‌ها است): مجرم، مجرم است. اقتصادی و امنیتی و سیاسی ندارد. همه مجرمان باید در انتظار مجازات باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بورس امام جمعه امام جمعه اسالم گرانی خطبه های نمازجمعه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • پاس‌ گل سامانه خودنویس برای مستاجران و مشاوران املاک
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • هنری که لاکچری شده!
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟