Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنعلی اصغری گفت: دانش‌آموزانی که در میان پایه‌ها مشغول به تحصیل هستند با برقراری تماس تلفنی به مدارس و به صورت غیرحضوری می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اظهار کرد: ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس با توجه به شیوع کرونا در برخی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده و ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز تا پایان مرداد برای نام‌نویسی فرصت دارند.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در سطح استان تحصیل می‌کنند، گفت: با تشکیل ستاد ثبت‌نام در اداره کل، نواحی و مناطق ۱۴ گانه ثبت‌نام دانش‌آموزان از تاریخ اول خرداد ماه آغاز شده است.

اصغری عنوان کرد: دانش‌آموزانی که در میان پایه‌ها مشغول به تحصیل هستند با برقراری تماس تلفنی به مدارس و به صورت غیرحضوری می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

آغاز سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور ماه

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و سال دهم حتماً باید برای ثبت‌نام در مدارس مراجعه حضوری بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: برای دانش‌آموزان ابتدایی پایه اول، فرآیند ثبت‌نام از اول خردادماه آغاز شده و عمدتاً نیز به اتمام رسیده است و اگر اشخاصی هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند با توجه به ضرورت بحث سنجش در اولین فرصت ممکن این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از اول تیر ماه آغاز شده است و نام‌نویسی دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز از 30 تیرماه آغاز خواهد شد.

اصغری تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه نظری در رشته‌های تحصیلی علوم انسانی، تجربی و ریاضی تا ۱۵ مرداد برای انجام ثبت‌نام در مدارس فرصت داشته و دانش‌آموزان رشته‌های فنی‌حرفه‌ای و کار دانش تا ۱۵ شهریور ماه برای تکمیل ثبت‌نام خود فرصت دارند.

وی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور ماه گفت: امیدواریم با توجه به اقدامات خوب انجام شده بتوانیم سال تحصیلی خوبی با حضور دانش‌آموزان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت نام دانش آموزان سال تحصیلی ماه آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران