Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه برنامه های مذهبی مورد غفلت واقع نگردد، گفت: با توجه به محدودیت‌های بهداشتی که در جامعه وجود دارد برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در استان صورت بگیرد.

به گزارش جماران، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: اگر فردی می‌خواهد در مقابل اسلام و عظمت جمهوری اسلامی ایران قد علم کند باید بداند که هنوز فرزندان شهدای اسلام در این کشور در راستای مقابله با ظالم ایستادگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام در خصوص ازدواج جوانان نیز خاطرنشان کرد: شیوع کرونا باعث شد شاهد رواج یافتن ازدواج ساده در کشور باشیم و این موضوع باید ادامه یابد تا شاهد ادامه حیات اجتماعی باشیم نباید محدودیت‌ها در راستای برگزاری مراسم ازدواج موانعی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص برگزاری مراسم حج تصریح کرد: نباید دهه اول ذیحجه مورد فراموشی مقطعی واقع شود و باید شرایط مناسبی در برگزاری این گونه برنامه‌های مذهبی لحاظ گردد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت‌های بهداشتی که در جامعه وجود دارد برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در استان صورت بگیرد تا برنامه‌های مذهبی مورد غفلت واقع نگردد.

او با اشاره به سالروز شهادت شهید دوران نیز یادآوری کرد: مفاخر فارس یکی از ویژگی‌های استان در کشور است از این رو باید رشادت‌ها و افتخاراتی که این مفاخر برای کشور کسب کرده‌اند نمایان گردد و این فرهنگ نیز به نسل‌های آینده منتقل شود.

امام جمعه شیراز در خصوص روابط بین الملل ایران با سایر کشورها نیز عنوان کرد: در قرآن به علت جامعیت آن به نوع روابط ممالک اسلامی با سایر کشورها نیز پرداخته شده است.

آیت الله دژکام افزود: طی سالیان اخیر موضوع ارتباط با سایر کشورها مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که آمریکا تنها کشوری بود که از برجام خارج شد و این کشور تنها کشوری بود که مردم ایران را تحریم کرد اما هنوز برخی به دنبال برقراری ارتباط با این کشور هستند.

وی معتقد است: اگر کشوری با ممالک اسلامی دشمنی نداشته باشد می‌توان با آن کشور دارای روابط سیاسی بود.

اخبار مرتبط امام جمعه شیراز: مبارزه با فساد باید به طور مستمر ادامه یابد امام جمعه مهریز: امروز جوانان به خاطر مسائل اقتصادی از ازدواج می‌ترسند آیت الله ناصری: دولت و مجلس رفع مشکل مسکن و گرانی را در اولویت قرار دهند کم توجهی به نکات بهداشتی حق الناس محسوب می شود آیت الله اعرافی: مسئولان باید عزم جدی تری برای کنترل گرانی داشته باشند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه نماز جمعه شیراز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنامه های مذهبی برگزاری مراسم الله دژکام امام جمعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست