Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی تاوان سختی را بابت جنایت اخیرشان در پی حادثه تروریستی سروآباد پس خواهند داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ پاسدار حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت مظلومانه دو تن از بسیجیان جهادگر و جان بر کف در منطقه اورامان به دست جنایتکار عوامل گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی، نشانه دیگری از اوج شقاوت و دشمنی بی‌پایان ضد انقلاب با مردم غیور کردستان و ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به خاک و خون کشیدن بسیجی شهید «جمال کریمی» فرمانده دلاور حوزه مقاومت بسیج و بسیجی شهید «محمد کرمی» از کارمندان خدوم بخشداری اورامان که در این مدت در حال مبارزه با ویروس کرونا و مردم‌یاری و کمک‌رسانی به اهالی منطقه بوده، نشان‌دهنده این است که دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها نمی‌خواهند ملت ایران و مردم شهیدپرور و مرزدار استان کردستان روی آرامش ببینند.

فرمانده سپاه کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: انتقام سختی در انتظار تروریست‌های حادثه سروآباد استفرماندار سروآباد در گفت‌وگو با تسنیم: شهدای حادثه تروریستی سروآباد "ناجوانمردانه" به شهادت رسیدند

فرمانده سپاه شهرستان سنندج تصریح کرد: این اقدام تروریستی با اقدام قاطع و پاسخ محکم بسیجیان، مردم و نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گشته و ایادی وابسته به استکبار جهانی تاوان سختی را بابت این جنایت بزرگ پس خواهند داد.

سرهنگ عسکری اظهار کرد: همه ما بسیجیان شهرستان سنندج این اقدام شنیع ضد انقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای اورامان این مصیبت را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و به‌ویژه مردم مقاوم و صبور استان کردستان تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهدای گرانقدر رحمت، مغفرت و آرامش در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/486/ش

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اقدام تروریستی سروآباد چهره ضدمردمی تروریست‌ها را نشان داد پیکر مطهر شهیدان حادثه تروریستی سروآباد به خاک سپرده شدند ماموستا رستمی در گفت‌وگو با تسنیم: اقدام تروریستی ضدانقلاب در سروآباد جنایتی سنگین برعلیه بشریت است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه تروریستی سروآباد فرمانده سپاه گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست