Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:12:30 GMT

شکایت سپیدرود از شاهین و پاشازاده ثبت شد (سند)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۱۶۱

شکایت سپیدرود از شاهین و پاشازاده ثبت شد (سند)

پس از حضور غیرقانونی سرمربی پیشین باشگاه سپیدرود در تیم شهردای بوشهر، شکایت رسمی باشگاه سپیدرود در سازمان لیگ به ثبت رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده دو بازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود فعالیت داشت ولی پس از پیشنهادی که از سوی باشگاه شاهین بوشهر در لیگ برتر به او رسید، باشگاه گیلانی را ترک کرد و به بوشهر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا و پس از اینکه مسئولان باشگاه سپیدرود در مصاحبه های خودشان اعلام کرده بودند که از مهدی پاشازاده و باشگاه شاهین بوشهر شکایت خواهند کرد، این کار به صورت رسمی انجام شده و شکایت باشگاه سپیدرود در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده تا یک پرونده دیگر به پرونده کمیته تعیین وضعیت در فدراسیون فوتبال اضافه شود.

 

 

روابط باشگاه سپیدرود در همین راستا دقایقی پیش اسناد مربوط به این شکایت و دلایل باشگاه را روی خروجی سایت رسمی سپیدرود قرار داده است.

 

شاهین شهرداری بوشهر مهدی پاشازاده دسته یک شهرداری ماهشهر دسته دو سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر مهدی پاشازاده دسته یک شهرداری ماهشهر دسته دو سپیدرود رشت باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم