Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از یورونیوز، کتاب افشاگرانه برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نخستین روز انتشار، نزدیک به یک میلیون نسخه به فروش رفت.

کتاب «بسیار گفته شده اما هنوز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد» که به قلم مری ترامپ، دختر برادر بزرگ‌تر دونالد ترامپ نوشته شده است، در نخستین روز ارائه با استقبال کم‌سابقه‌ای رو به رو شد و حدود ۹۵۰ هزار نسخه شامل مدل‌های چاپی، اینترنتی و صوتی از آن به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت انتشاراتی «سیمون اَند شوستر» که این کتاب را به چاپ رسانده، می‌گوید این میزان فروش یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کرد جلوی انتشار این کتاب را بگیرد. مری ترامپ که اکنون خود یک روانشناس است در این کتاب مطالب جنجالی بسیاری علیه عموی خود به رشته تحریر در آورده است. از آن جمله می‌توان به طرح ادعاهایی اشاره کرد که مدعی است دونالد ترامپ به همراه خواهرش پیش از مرگ برادر بزرگ‌تر او را فریب داده‌اند و اموال او را صاحب شده‌اند. آن طور که مری ترامپ در کتاب خود نوشته، ترامپ و خواهرش اجازه نداده‌اند سهم چندانی از اموال پدر به فرزاندانش برسد.

او همچنین در بخش دیگری از کتابش گفته دونالد ترامپ به فردی پول داده تا به جای او در آزمون اس‌ای‌تی شرکت کند. آزمونی که یکی از پیش‌نیازهای ورود افراد به دانشگاه در آمریکا به شمار می‌رود.

خانم ترامپ در گفتگوهایی که در هفته‌های اخیر با رسانه‌های مختلف آمریکا انجام داده می‌گوید دونالد ترامپ، بارها از الفاظ نژادپرستانه استفاده می‌کرده است. او همچنین می‌گوید اگر در کنار دونالد حضور داشته باشید، شنیدن الفاظ و عبارت‌های نژادپرستانه از او اتفاق بسیار عادی به شمار می‌رود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)