Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:10:18 GMT

آزادی 11 زندانی جرایم غیرعمد در بناب توسط خیرین

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۰۸

آزادی 11 زندانی جرایم غیرعمد در بناب توسط خیرین

دادستان عمومی و انقلاب بناب گفت: امروز خانواده های زندانیان نیازمند حمایت هستند و هریک از افراد به اندازه توان خود باید از این اقشار حمایت کند.

ه گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علیرضا دهقان امروز در نشست سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب ضمن قدردانی از تلاش های اعضای انجمن حمایت از زندانیان بخصوص مدیرعامل این انجمن اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان بناب در راستای حمایت از خانواده های زندانیان فعالیت خوبی را در کارنامه خود دارد و نقش خیرین شهرستان در این خصوص ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله انجمن حمایت از زندانیان بناب گفت: با مساعدت های خیرین شهرستان سال گذشته 11 زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان بناب آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب افزود: با وجود اینکه امسال به علت  شرایط حاکم کرونایی نتوانستیم جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، با این حال باز خیرین کمک خوبی کردند ولی با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای مردم شهرستان بناب انتظار داریم با مساعدت های خیرین بتوانیم ضمن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، احتیاجات خانواده های زندانیان را فراهم کنیم.

دهقان تصریح کرد: هم اکنون انجمن حمایت از زندانیان بناب 130 خانواده زندانی را تحت حمایت خود دارد.

فرماندار بناب نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان، رسیدگی به مسائل مربوط به زندانیان و خانواده های آن ها را از وظایف هر فرد در جامعه عنوان کرد.

امین رفیعی توجه به رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه را بهترین و تأثیرگذارترین روش برای حمایت از اقشار آسیب پذیر عنوان کرد و گفت: تلاش این انجمن باید بیشتر در راستای حمایت از خانواده های زندانیان باشد.

وی افزود: خانواده های زندانیان با وجود اینکه هیچگونه خطا و اشتباهی را مرتکب نشده اند اما همواره در معرض بیشترین آسیب ها قرار دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب ضمن قدردانی از مساعدت های خیرین در حمایت از خانواده های زندانیان بر ادامه کمک و مساعدت خیرین و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی به خانواده های زندانیان تأکید کرد و گفت: ظرفیت در شهرستان بالاست و باید از این ظرفیت در این راستا استفاده کرد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست، بعد از ارائه گزارشی از عملکرد، میزان درآمد و هزینه های انجمن حمایت از زندانیان بناب در سال 1398 توسط مدیرعامل این انجمن، با رأی معتمدین و خیرین شرکت کننده در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب آقایان مصطفی برزگران و جاوید بنابیان به عنوان بازرسان این انجمن برای مدت یک سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن مهدیان رمضان شریف زندانیان خانواده آزادی بناب تبریز امین رفیعی خیرین آزادی زندانیان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی علیرضا دهقان خانواده های زندانیان شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده