Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:00:46 GMT

جنبش النجباء: آمریکا راهی جز خروج از عراق ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۷۰

جنبش النجباء: آمریکا راهی جز خروج از عراق ندارد

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نصر الشمری معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند معادلات در عراق را تغییر دهد.

وی افزود: آمریکایی‌ها گزینه دیگری به جز عقب نشینی از عراق یا باقی ماندن و تحمل خسارت نیروهایشان ندارند.

الشمری گفت: ما عملیات علیه آمریکایی‌ها را تبریک می‌گوییم و مقاومت روش‌های مناسبی برای وادار کردن آن‌ها جهت ترک عراق ابداع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: نیرو‌های آمریکایی در عراق، نیرو‌های اشغالگر هستند و هدف قرار گرفتن آن‌ها توسط مقاومت روی به روز افزایش خواهد یافت.

الشمری گفت: عملیات مقاومت سری است و نیرو‌های مقاومت تصمیم واحدی برای مقابله با نیرو‌های آمریکایی دارند.

وی افزود: دولت مرجع اجرایی و نه قانونگذاری است و نه دولت و نه هیچ طرفی نمی‌تواند مانع مقاومت در هدف قرار دادن آمریکایی‌ها باشد.

معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: ایران دوست همه نیرو‌های مقاومت است، اما مسئول اصلی مقابله با لجاجت و عنادورزی آمریکا در عراق خود عراقی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: آمریکا کمکی به عراق برای مقابله با گروه تروریستی داعش نکرده است؛ به این بهانه که این امر موضوعی داخلی است و حمله‌ای خارجی به شمار نمی‌رود.

الشمری گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌خواهند نیرو‌های خود را در مناطقی مستقر کنند که در توهم خود فکر می‌کنند مقاومت آن‌ها را در آنجا هدف قرار نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های ترکیه به خاک عراق یورش بردند و مواضعی در عراق را گلوله باران کردند، اما هیچ گونه اقدامی از طرف آمریکا برای مقابله با آن مشاهده نکردیم.

معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: نخست وزیر یا دولت اختیار آوردن نیرو‌های خارجی به عراق بویژه بعد از مصوبه پارلمان را ندارند.

وی افزود: امیدواریم که اقدامات الکاظمی و دولت او در راستای مصلحت عراق باشد و تاکید می‌کنیم که آینده عراق در گرو آزادی است.

الشمری تاکید کرد: آمریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند و مقاومت تنها سلاحی است که قادر است تا آن‌ها را از عراق اخراج کند.

وی گفت: مقاومت فضا را برای گفتگو به منظور اجرای مصوبه پارلمان درخصوص خروج نیرو‌های آمریکایی باز کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 جنبش النجباء خروج آمریکا از عراق داعش سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 جنبش النجباء آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه  خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» که به کارگردانی جواد موگویی تهیه شده است، چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مستند به ابعاد جدیدی از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، نحوه افشای اسناد می‌پردازد، و سعی می‌کند به چرایی بمباران هلیکوپتر‌های باقی مانده از نیرو‌های مهاجم آمریکایی در صحرای طبس در گفتگو با خلبان آمریکایی بپردازد. این مستند روایتی متفاوت از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و نحوه شهادت شهید «محمد منتظرقائم» است.

پس از تسلط «دانشجویان پیرو خط امام» بر لانۀ جاسوسی، آمریکا نیروهایش را در عملیاتی موسوم به «پنجۀ عقاب»، به ایران اعزام کرد. بااین‌حال، طوفان شن در طبس باعث شد تا این برنامه نقش‌برآب شود و نیرو‌های آمریکایی در طبس زمین‌گیر شوند. اصرار رئیس‌جمهور مخلوعِ ایران برای بمباران طبس و تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران برای دستیابی به اسناد داخل هواپیماها، معما‌هایی را به‌وجودآورده است که این مستند درپی رمزگشایی از آنهاست.

مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما