Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر با برتری پرگل شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. تاریخ انتشار: 21:26 - 27 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۳۱۵

خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) دو بازی به صورت همزمان برگزار شد.

نتایج این دو بازی تا پایان نیمه اول به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم 2 - شهرخودرو مشهد 1

گل‌ها: 

ترکیب پارس جنوبی جم: 

 

مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد خدایی، محمود شفیعی، علی عبدالله‌زاده، متین کریم‌زاده، پوریا آریاکیا، محمد نوری، شهرام گودرزی و رضا خالقی‌فر

ترکیب شهرخودرو:

 

سیدمهدی رحمتی، محمد علی فرامرزی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسم جعفری، روح الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی

گل‌گهر سیرجان 3 - شاهین شهرداری بوشهر یک

گل‌ها:

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب گل گهر:

میلاد فراهانی، علیاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، رضا محمود آبادی، میلاد کمندانی، یونس شاکری و گادوین منشا

ترکیب شاهین بوشهر:

کویلیتایا، ابوالفضل رزاق پور، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، میثم دورقی، مصطفی احمدی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، و حامد محمودی

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم معارفه بختیاری‌زاده در شهر خودرو

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم شهرخودرو مشهد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیت‌های بزرگ حسن‌زاده وجود ندارد و او سال به سال دست‌نیافتنی‌تر می‌شود. فوق ستاره 36 ساله تیم ملی همچنان در عرصه باشگاهی می‌درخشد و می‌خواهد در آخرین رویداد آسیایی تمامی رکوردهایش را ارتقا ببخشد. رهبر تیم شمسایی زیر نظر مربیان بزرگ مختلفی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است و این بار با حضورش هشتمین دوره از رقابت‌ها را تجربه می‌کند که خاطرات زیادی را تداعی کرده است.

حسن‌زاده برای اولین بار در سال 2006 پیراهن تیم ملی را برتن کرد و پس از دوری دو ساله‌اش از تیم ملی، باری دیگر به جمع نخبگان فوتسال ایران بازگشت تا دوران حضور در تیم ملی را به 17 سال برساند. آمار 45 بازی و 42 پیروزی و البته بیش از 50 گل و پاس‌گل، عملکرد جادویی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود تا از این حیث به بازیکنی دست‌نیافتنی تبدیل شود و ثابت کرده که سن فقط یک عدد است.

حسن‌زاده به تیم‌های خود نظم و ساختار می‌دهد. در هر موقعیتی، شانس و خطرات را محاسبه می‌کند و تعادل بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. آن‌ها درمدیریت زمین متخصص هستند که ثبات، امنیت و کنترل را ایجاد می‌کند. در طول تاریخ، تمامی تیم‌های بزرگ چنین بازیکنانی را داشته‌اند و از آن‌ها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

در بازی گذشته تیم ملی که پیروزی چهار بر صفر برابر کویت رقم خورد. حسن‌زاده در ثانیه‌های پایانی با قطع توپ معرکه‌اش، دروازه تیم ملی را نجات داد تا اولین کلین شیت ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا ثبت شود. در همین لحظه، همه به این مسئله پی بردند که او برای چه هدفی در این مسابقات حضور یافته است. برای جنگیدن و عطش سیرناپذیرش برای پیروزی و موفقیت.

همانقدر که او پاهایش توان بازی کردن در هر دو روز یک‌بار را دارد، به خودی خود فوق‌العاده و ستودنی است که باعث شده الهام‌بخش بازیکنان جوان تیم ملی نیز باشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!