Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان مجلس برای تغییر شیوه اجرای کالای همراه ملوان یا ته لنجی خبر داد.

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان ، ته لنجی نمایندگان مجلس در قالب طرحی شیوه اجرایی آن را تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام موسی احمدی عصر جمعه در نشست با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای دیر، بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون شهرستان دیر افزود: برای حمایت ملوانان طرحی در دست اقدام داریم که ترخیص کالای همراه ملوان دیگر بصورت ماشینی نباشد و به مبلغ یورو صورت گیرد و هرسال با این مبلغ و میزان کالا برای ملوانان ترخیص شود.

وی یادآورشد: حق نیروهای بومی تکریم و  برخوداری از شغل مناسب و بکارگیری آنان در سطح مدیریتی شهرستان و استان است که برای تحقق این مهم با استاندار بوشهر مذاکره شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به استقرار تاسیسات عظیم نفتی و گازی در استان بوشهر در دیدار با مدیران پتروشیمی ها در عسلویه مطرح کردم که برای شغل و کار مناسب مردم  هر پیمانکار سهمیه نیروهای هر شهرستان را برای جذب در نظر بگیرد.

احمدی افزود: جاده دوراهک به ریز و به دژگاه، پیچ های جاشک، جاده آبدان به دوراهک، مشکلات بیمارستان دیر، جاده وفاق بین شهرستان های دیر و کنگان و مشکلات صیادان و ملوانان پیگیری شده است.

وی با تاکید بر هم افزایی بیشتر بین دستگاه های اجرایی اظهارداشت : امسال مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان دیر اعتبار تخصیص پیدا کرد.

وی تعامل، همدلی، صفا و صمیمیت  بین دستگاههای اجرایی را مورد تاکید قرارداد و گفت: با تعامل و همدلی توسعه و پیشرفت حاصل خواهد شد و به توان و ظرفیت موجود دنبال آبادانی شهر و روستا باشیم و از حاشیه سازی بپرهیزیم.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه با اشاره به مشکل تامین آب شرب مردم این شهرستان ها اظهارداشت: ایجاد آب شیرین کن برای هر شهرستان راه علاج کم آبی است که در این موضوع تلاش خواهیم کرد.

احمدی  گفت:  اورژانس هوایی شهرستان دیر که در شهر دوراهک در دوره نهم مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد مجددا تلاش خواهیم کرد که احیا و به نتیجه مطلوبی برسد.

وی افزود: شرکت نفت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان دیر مصوب کرده که تلاش خواهیم کرد این مصوبه اجرایی شود.

احمدی اظهارداشت: با شهدا عهد بسته ایم تا ذره ای از دیگاه رهبر معظم انقلاب پاکج نگذارم و شاخص دیدگاه ام حجت بودن سخنان معظم له خواهد بود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی شامگاه سه‌شنبه در آئین تکریم از ۵۰۰ معلم نمونه استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطر ۳۴۵ معلم و ۵۷۰۰ دانش آموز شهید استان اصفهان در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: شهدا تربیت یافتگان معلمانی هستند که خود تربیت یافته آموزگارانی چون علما و ائمه معصومین بودند و افتخار می‌کنیم که معلم و همکار انبیا هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین افتخارات ما این است که در مسیر انبیای الهی حرکت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برای تربیت امانت‌های خود یعنی دانش آموزان باید کوشا باشیم زیرا تربیت دانش آموز الویت اول معلم و رساندن دانش آموز به کمال انسانی، هدف غایی او می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شیوه تکریم از معلم در اصفهان طی ۲ سال گذشته تغییر کرده است، ادامه داد: در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد که تکریم از معلم، وظیفه همگان است همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز چنین فرمودند و اینکه جامعه باید تجلیل گر و سپاسگزار معلم باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار اصفهان و در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران تشکیل شد، افزود: برای پویش تکریم معلمان، مسؤولان استانی پای کار آمدند و هر مسؤولی سال گذشته برای تکریم معلمان به مدارس رفت؛ اقدامی که امسال برای سراسر کشور الگو شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته پوششی تحت عنوان معلم فداکار با هدف الگوسازی معلمان اثرگذار در استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: معلمانی که شاید به لحاظ شاخصه‌های بخشنامه‌ای نمی گنجیدند اما کارهای مهمی در منطقه خود انجام داده بود مانند آموزگاری که ۱۵۴۰ نفر از دانش آموز بازمانده از تحصیل را به دامن مدرسه بازگردانده یا معلمی که کودکان کار را در مدرسه جمع کرده و نه تنها به تحصیل آنان بلکه برای معیشت خانواده آنان فکر می‌کند یا معلمی که با بیماری صعب العلاج ایثارگرانه وارد کلاس می‌شود و می‌گوید که در کلاس حالم خوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه به پویش معلم فداکار یک ۱۵۰۰ نفر توسط خانواده‌های دانش آموزان و فرهنگیان معرفی شدند، تصریح کرد: معلم نمونه باید در همه ابعاد از جمله مسائل تربیتی، دینی، اعتقادی و آموزشی و پژوهشی و آنچه برای یک مربی نیاز است، شاخص باشد.

ابراهیمی افزود: همواره در همه جلسات بر خود فرض می دانم که بر برگزاری نماز جماعت مدارس تاکید داشته باشیم و معلمان نمونه باید در صدر صفوف نماز جماعت باشند زیرا اگر خانواده متعالی، دانش آموز منظم و مرتب و برکت برای علم و اندیشیدن می‌خواهیم باید در نماز به دنبال آن بگردیم.

کد خبر 6099852

دیگر خبرها

  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده