Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:23:49 GMT

مقصر باخت من هستم/ سپاهان امروز برتر از تراکتور بود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۵۸۸

مقصر باخت من هستم/ سپاهان امروز برتر از تراکتور بود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی امشب بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در نشست خبری در ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر شد و گفت: این سه امتیاز را به هواداران و بازیکنان و کادر فنی تراکتور تبریک می گویم.

وی سپس با بیان اینکه موقعیت خوبی علی قربانی از دست داد، ادامه داد: من در این چهل سال که در فوتبال هستم، صحنه‌ای مثل خراب کردن توپ توسط قربانی در بازی امروز را ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه نویی با اشاره به اینکه بازیکنانم وظایف خود را روی گل‌های که خوردیم، انجام ندادند، ادامه داد: البته مسئولیت این باخت با من است و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.

وی با بیان اینکه به غیر از یک کاشته تیم حریف نزدیک دروازه ما نشد، ادامه داد: باید این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه فوتبال اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد، افزود: مقصر همه این‌ها هم من هستم و بچه‌ها نهایت تلاش خود را کردند و ما جزو تیم‌هایی هستیم که بعد از کرونا فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گل اول را برخلاف جریان بازی خوردیم، گفت: بعد از گل اولی هم که زدیم، همه چیز دست ما بود ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم و بعد هم روی اشتباه بچگانه خطا دادیم و گل خوردیم.

قلعه نویی در خصوص گل زیبای احسان حاج صفی نیز گفت: روی گل احسان حاج‌صفی هم به وظیفه‌ای که به هافبک دفاعی تیم‌مان داده بودیم عمل نکردند. حاج‌صفی هم یک بازیکن شاخص است و می‌تواند نتیجه را تغییر دهد که این کار را نیز کرد.

کد خبر 4976231

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد