Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:31:49 GMT

بختیاری‌زاده: از تلاش بازیکنانم راضی هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۶۲۲

بختیاری‌زاده: از تلاش بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از تلاش بازیکنانم در دیدار برابر پارس راضی هستم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال شهر خودرو مقابل پارس جنوبی جم گفت: از تلاش بازیکنان و میل به اینکه دوست داشتند در این شرایط، نتیجه را جبران کنند، خوشحال و راضی هستم، ولی باخت همیشه تلخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که می‌توانیم انجام بدهیم، این است که در این چند روز خودمان را آماده کنیم برای دیدار با تراکتور در تبریز که بتوانیم جبران کنیم.

برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید شهر خودرو

ادامه دارد...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم تیم فوتبال شهر خودرو بیشتر بخوانید... سیدعباسی: دست بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است/ بازیکنان شهر خودرو حرفه‌ای هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال شهر خودرو فوتبال پارس جنوبی جم تیم شهر خودرو تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب