Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:10:55 GMT

دربی خودروسازان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۶۴۳

دربی خودروسازان برنده نداشت

دربی خودروسازان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های سایپا تهران و پیکان تهران برگزار کننده دربی خودروسازان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با قضاوت امیر عرب‌براقی بودند و در استادیوم شهید دستگردی به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول پیکان بر میزبان خود برتری داشت و دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی توسط شهریار مغانلو و فراز امامعلی ایجاد کرد که به ثمر ننشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که سایپایی‌ها موقعیتی برای گلزنی ایجاد نکردند تا ابراهیم صادقی در رختکن نگران‌تر از ویسی نسبت به شرایط تیمش در ادامه بازی باشد.

 

روزبه شاه علیدوست (سایپا) جلال‌الدین علی‌محمدی (پیکان) در این بازی از داور کارت زرد گرفتند.

سایپا تهران: حامد فلاح زاده، خالد شفیعی (82- امید دره)، ابوالفضل جلالی، روزبه شاه علیدوست، آرمین سهرابیان، مهیار جعفری (75- رضا جعفری)، مجید علیاری (67- مرتضی آقاخان)، عارف حاجی عیدی، حسین کامیاب (75- طاها شریعتی)، محمدصادق بارانی و آرمان رمضانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

پیکان تهران: آرام آیراپتیان، سیدمهران موسوی، نادر محمدی (45- علی حمودی)، سیدمحمد ستاری، دانیال ماهینی، آرش قادری، محمد خدابنده‌لو (75- امیرحسین کریمی)، جلال‌الدین علی‌محمدی (53- سعید واسعی)، فرار امامعلی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی (2+90- جابر انصاری)

سرمربی: عبدالله ویسیس

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!