Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: تیم‌مان شرایط خوبی نداشت، اما بزرگترهای تیم کمک کردند تا 3 امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. تاریخ انتشار: 22:56 - 27 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۳۵۴

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شهر خودرو صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد را به بازیکنان تیم مخصوصاً بزرگترهای تیم و مردم شریف جم تقدیم می‌کنم. مسئولان استانی در چند روز گذشته به تیم نزدیک شدند تا کمک کنند.

*بازیکنانم تنها به عشق مردم جم تلاش می‌کنند. شرایط مان واقعاً سخت بود، اما بزرگترهای تیم کمک کردند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود و در نهایت توانستیم 3 امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

*این بچه‌ها به خاطر مردم و استان بوشهر کار می‌کنند و در دو سه روز گذشته، شرایط سختی داشتیم. بزرگ‌های تیم همت کردند و تیم را جمع و جور کردند تا حاشیه‌ای وارد پارس جنوبی نشود. خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنم.

*از روزی که آمدم به بازیکنان گفتم که من به این تیم آمده‌ام تا با کمک شما، حمایت هواداران و مسئولان به رده‌های تک رقمی جدول رده‌بندی برسیم. ما بازیکنان بزرگی داریم، اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت ذهن بازیکنان درگیر شده بود. همه بازیکنان هم‌قسم شده اند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

*انشالله فصل بعد هم خواهم بود و از نیروهای بومی بیشتر استفاده خواهیم کرد. استان بوشهر استعدادهای زیادی دارد، اما باید از حضور باتجربه‌ها هم در ترکیب خود استفاده کنیم. به عنوان فرزند جنوب وظیفه خود دانستم تا به این تیم بیایم و هر کاری می‌توانم انجام دهم.  شرایط برای ما واقعاً سخت بود، چون تنها یک روز قبل از بازی با تیم بزرگ پدیده سرمربی شدم، اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و می‌دانم که بازیکنان بزرگی هستند.

*عملکرد داوران خوب بود، اما کمی تحت تاثیر شرایط بودند. نیمکت حریف خیلی اعتراض می‌کرد، اما در مجموع مشکل خاصی نبود.

همچنین سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال شهر خودرو مقابل پارس جنوبی جم گفت: از تلاش بازیکنان و میل به اینکه دوست داشتند در این شرایط، نتیجه را جبران کنند، خوشحال و راضی هستم، ولی باخت همیشه تلخ است. کاری که می‌توانیم انجام بدهیم، این است که در این چند روز خودمان را آماده کنیم برای دیدار با تراکتور در تبریز که بتوانیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی سرمربی پارس جنوبی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیروس پورموسوی پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال شهر خودرو پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی