Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برتری تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال، رقابت این دو تیم با سپاهان، شهر خودرو و فولاد خوزستان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جذاب‌تر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. تراکتور در حساس‌ترین دیدار هفته از سد سپاهان گذشت تا با 44 امتیاز، به جایگاه دوم جدول صعود کند و زردپوشان با سقوطی یک پله‌ای، به رتبه سوم جدول تنزل یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هم با شکست صنعت نفت در آبادان، 41 امتیازی شد تا با دو بازی بیشتر از فولاد خوزستان، جای این تیم را در رده پنجم جدول بگیرد و به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شود. نفتی‌ها هم در جایگاه هفتم جدول باقی ماندند.

دیدار تیم‌های همسایه نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران نیز به تساوی انجامید تا تغییری در رده‌ هشتم نفت و نهم تیم قائمشهری ایجاد نشود. امشب همچنین پارس جنوبی جم در نخستین تجربه سرمربیگری اکبر پورموسوی در این تیم، شهر خودرو را شکست داد و به رده دوازدهم جدول رسید. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده نیز به مقام چهارم جدول سقوط کردند. گل‌گهر سیرجان هم با وجود برتری پُرگل مقابل شاهین شهرداری بوشهر، در رتبه پانزدهم ماند و شاهینِ 17 امتیازی از انتهای جدول تکان نخورد.

شوک جلالی جواب داد، شاهین به سقوط نزدیک‌تر شد

با تساوی سایپا مقابل پیکان، نارنجی‌پوشان به جایگاه سیزدهم جدول سقوط کردند و شاگردان عبدالله ویسی، همچنان در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان یک - ماشین‌سازی تبریز 2
تراکتور تبریز 2 - سپاهان اصفهان یک
پارس جنوبی جم 2 - شهر  خودروی مشهد یک
گل‌گهر سیرجان 4 - شاهین شهرداری بوشهر 2
صنعت نفت آبادان صفر - استقلال 2
سایپا صفر - پیکان صفر
نساجی مازندران صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر،‌ فردا شب با دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان که از ساعت 21 برگزار خواهد شد، به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شهر خودرو تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتور تبریز تیم فوتبال استقلال بیشتر بخوانید... پورموسوی: رتبه پارس جنوبی باید تک رقمی شود/ به بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارم قلعه‌نویی: همه چیز دست ما بود اما باز هم تنبیه شدیم/ برایم قابل هضم نیست چرا توپ قربانی گل نشد الهامی: مهمترین امتیازات فصل را از سپاهان گرفتیم/ حرف‌هایم را آخر فصل می‌گویم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شهر خودرو تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتور تبریز تیم فوتبال استقلال فوتبال تیم شهر خودرو سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز استقلال لیگ برتر فوتبال هفته بیست وپنجم تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور

ترکیب ۱۱ نفره شاگردان نکونام برای دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تراکتور صف‌آرایی می‌کند. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24