Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان گفت: فوتبال عین زندگی است، اول تنبیه می‌کند، بعد درس می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم بار دیگر به تبریز شهر اولین‌ها و پرشورها آمدم. به تراکتور و ساکت الهامی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم از نظر فنی چه بگویم. همه چیز دست ما بود، اما بازیکنانم وظایف خود را روی گل‌های که خوردیم، انجام ندادند. توپی را که علی قربانی گل نکرد، من در این ۴۰ سال که در فوتبال هستم، ندیده بودم. فوتبال مثل زندگی است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد سپاهان پس از شروع مجدد بازی‌ها تمرکز کافی را ندارد، گفت: من اعتقاد دارم ما جزو تیم‌هایی هستیم که بعد از کرونا فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. روی گل احسان حاج‌صفی هم به وظیفه‌ای که به هافبک دفاعی‌ تیم‌مان داده بودیم عمل نکردند. حاج‌صفی هم یک بازیکن شاخص است و می‌تواند نتیجه را تغییر دهد که این کار را نیز کرد. وی درباره کیفیت بازی افزود: گل اول را برخلاف جریان بازی خوردیم. بعد از گل اولی هم که زدیم، همه چیز دست ما بود، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. بعد هم روی اشتباه بچگانه خطا دادیم و گل خوردیم. به نظرم به لحاظ کیفیت فوتبالی خوب هستیم، ولی برایم قابل هضم نیست چرا توپ قربانی گل نشد. اول فکر کردم آن توپ گل شده است، اما وقتی دیدم بازیکنانم خوشحالی نمی‌کنند فهمیدم گل نشده است! سرمربی سپاهان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر تبریز خاطر نشان کرد: تشکر می‌کنم، ولی رختکن‌ها شرایط خوبی ندارند و به دوستان‌تان هم گفتیم. از ما که گذشت ولی ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد شرایط بهتر باشد. قلعه‌نویی در پایان یادآور شد: بازهم تبریک می‌گویم. این باخت هم مسئولیتش با من است. بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند. به غیر از یک کاشته تیم حریف نزدیک دروازه ما نشد. برای من قابل هضم نیست که چرا آن توپ علی قربانی و بقیه فرصت‌ها گل نشدند. همان‌طور که گفتم فوتبال اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما مثل بازی با پارس و سایپا تنبیه شدیم. مقصر همه این‌ها هم من هستم و بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: اول تنبیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟