Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مصدوم شدن دو نفر در سانحه رانندگی جاده فرودگاه تبریز خبر داد.

سیامک نوروزی در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه خودرو پژو در این حادثه به هنگام حرکت از مسیر منحرف شده و در داخل رفیوژ میانی قرار گرفته و موجب مصدومیت راننده و سرنشین آن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۶ تبریز به سرعت مصدوم را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار داده و اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند. 

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز در خاتمه با بیان اینکه بهترین اقدام در چنین مواقعی تماس با نیروهای امدادی است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سایر حوادث از تجمع در چنین محل‌های حادثه بپرهیزند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سامانه 125 آتش نشانی آتش نشاني تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

حادثه انفجار، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب در کوی پرواز تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی