Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:32:55 GMT

بازگشت لیدز یونایتد به لیگ برتر بعد از 16 سال

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۸۵۹

بازگشت لیدز یونایتد به لیگ برتر بعد از 16 سال

در فاصله دو هفته تا پایان رقابت های این فصل چمپیون‌شیپ، بازگشت لیدزیونایتد به رقابت های لیگ برتر بعد از 16 سال، قطعی شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارسلو بیلسا که سال گذشته به شکلی دراماتیک از صعود بازماندند، شب گذشته موفق شدند در الند رود با تک گل مایکل سول باوئر، 1-0 بارنزلی را شکست بدهند و برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پیش از دیدار بعدی شان مقابل دربی کانتی، رقیب اصلی شان، وست بروم، امشب مقابل هادرسفیلد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا صعود لیگ همین امشب قطعی شود.

 

 

بیلسا پیش از این در مورد اینکه بازی های تیم رقیب را دنبال می کند، گفته بود:" نه، ما همیشه فکر می کنیم که می توانیم بسته به نتایج خودمان، صعود کنیم. ما به بازی بعدی فکر می کنیم. تا زمانی که شرایط از نظر ریاضی حل نشود، نمی توانیم در مورد صعود حرف بزنیم."

در صورتی که لیدز بتواند در یکی از دو دیدار باقی مانده اش به پیروزی برسد، در رقابت های این فصل چمپیونشیپ به قهرمانی خواهد رسید. لیدز سال گذشته با قرار گرفتن در رتبه سوم، در دیدار پلی آف به مصاف دربی کانتی رفت و از صعود بازماند.

لیدز یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا