Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویسی هم مثل صادقی از بازی تیمش راضی نیست.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید داور تلاش کرده که حق را به حقدار برسد.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: 

هفته آینده خواهید دید که این یک امتیاز چقدر به ما کمک خواهد کرد. 

وی در مورد داوری مسابقه گفت:

داوری بد نبود و تلاش کرد که حق را به حقدار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی در مورد مسابقه گفت:

بازی بسیار حساس و پراسترسی انتظار داشتیم که همانطور هم شد و بازی از نظر فوتبالی کثیف، بی رحم و خیلی زیبنده دو تیم نبود. ما دو مصدوم داشتیم که به بیمارستان رفتند و حریف هم یک مصدوم داشت که از بازی بیرون رفت. با این حال در این بازی زشت و بد  و سه چهار موقعیت داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم و بیرون از خانه مساوی کردیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه در نیمه دوم مثل نیمه اول فشار نیاوردید گفت:

دو بازیکن اصلی ما مصدوم شدند. کارمان را لنگ کردند و تفکرات مان را تغییر دادیم. باید این کار را می‌کردیم وقتی در خانه حریف نمی‌توانید گل بزنید در آینده یک امتیاز به دردمان می خورد.

وی در مورد داور مسابقه تصریح کرد:

داور جوانی بود بازی سختی را تحمل کرد و امیدوارم داوری‌ها مثل بازی دیروز ماشین سازی و ذوب آهن نباشد و ماهم در مورد داوری حرف نزنیم  و بتوانند خوب بازی را کنترل کنند.

ویسی در مورد حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه گفت:

تاثیر دارد اما استرس بازی زیاد و بی معنی بود که بازیکنان حواس شان به مربیان تیم ملی نبود. به نفع ما شد و سه هفته است نباختیم و سه هفته است یک گل خوردیم و از نتیجه راضی نیستیم اما این یک امتیاز به ما کمک می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس

اورساتو قضاوت بی‌نقصی در جدال حساس دورتموند و پاری سن ژرمن داشت

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این مسابقه در دقیقه ۶۵ رخ داد، جایی که بازیکنان پاری سن ژرمن اعتقاد داشتند که متس هوملس در محوطه جریمه خودی روی عثمان دمبله خطا کرده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد، با این حال دنیله اورساتو این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و اعلام کرد که ضربه خطا باید از پشت محوطه جریمه زده شود. 

پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا که اتفاقات این بازی را بررسی می‌کرد، اعلام کرد تصمیم اورساتو کاملا درست بوده و خطای هوملس در بیرون محوطه جریمه رخ داده است. 

تصاویر هم نشان می‌دهند که تصمیم اورساتو درست بوده‌است

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • مورد عجیب عبدالله
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!