Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر جنازه‌ام به دستتان رسید در بهشت زهرا (س) دفنم کنید و بعد از شهادتم نیمی از حقوقم را به «نهضت‌های آزادی بخش اسلامی» بدهید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت و مشرق، شهید «محمد عیدی» به تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۴۱ شمسی، در تهران متولد شد. وی در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۶۱ شمسی، طی عملیات «مسلم بن عقیل»، در منطقه عملیاتی «سومار»، با آتش دشمن بعثی، بال در بال ملائک گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در زمان شهادت، فرماندهی گردان «عمار یاسر» از تیپ ۲۷ محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله) را بر عهده داشت.

وصیت نامه شهید محمد عیدی، به این قرار است:

«بسم الله الرحمن الرحیم قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی ثم تتفکروا ما بصاحبکم من جنه بگو شما را تنها به یک چیز نصیحت می‌کنم و آن این‌که قیام کنید برای خدا دوتا، دوتا و یا به تنهایی و سپس فکر کنید که از چه مسیری باید حرکت کنید. با سلام و تحیت بر امام زمان (عج) و با درود بر پیر جماران امام خمینی، امشب می‌رویم تا با یاری خدا و فرماندهی امام زمانمان این اسوه عدالت، حماسه دیگری بیافرینیم. می‌رویم تا با ریختن خونمان بر سنگلاخ‌های غرب کشورمان دین خود را نسبت به اسلام ادا کنیم. می‌رویم تا با ریختن خونمان بر دنیای کور غرب و کر شرق فریاد بکشیم که مکتب خون آمده است. مکتب خون آمده است تا با ویران کردن کاخ ستمگران پرچم سرخ تشیع را بر فراز خرابه‌های کاخ سفید واشنگتن و کاخ کرملین بیفزاید. و ان‌شاءالله تا قدس ... خدایا فقط با توکل تو پا به میدان جهاد می‌گذارم و امیدوارم در نهایت عروج انسانی از ظلمت‌کده نفس به سوی نور حرکت کنم و همچون شهدای کربلا به نهایت تکامل برسم. اگر شهید شدم، پرچمی خونین برای همیشه بر فراز خانه‌یمان به یادبود همه جهادگران حق و عدالت بیفرازیید و اگر جنازه‌ام به دستتان رسید در بهشت زهرا (س) دفنم کنید و بعد از شهادتم نیمی از حقوقم را به «نهضت‌های آزادی بخش اسلامی» بدهید. به امید ریشه‌کن شدن ظلم در جهان «ان ربک لبالمرصاد» خدا در کمینگاه ستمگران است»

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


 

شهید محمد عیدی(نفر سمت چپ) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر دوم از چپ) شهید محمد عیدی(نفر اول از راست) شهید محمد عیدی(با پیراهن سفید) شهید محمد عیدی(با پیراهن آبی) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر وسط) شهید محمد عیدی(نفر دوم از راست) شهید محمد عیدی(نفر وسط) شهید محمد عیدی(ایستاده، نفر اول از چپ) شهید محمد عیدی(با کلاه حصیری) شهید محمد عیدی(با کلاه لبه دار) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(ایستاده، نفر دوم از چپ) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر سوم از راست) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر اول از چپ) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(با بادگیر آبی) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر دوم از چپ) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(با بادگیر آبی) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی(نفر وسط) شهید محمد عیدی(نفر سمت راست) شهید محمد عیدی شهید محمد عیدی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم شهید شهدا دفاع مقدس نفر دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر روز پنجشنبه پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده؛ محمد شفیع فیضی زاده از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و در طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی، بنیاد شهید و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت.

کد خبر 6095148

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد