Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتاری که به یک کلیشه نه چندان تهدیدآمیز و غیر جدی برای تیم‌ها در لیگ والیبال تبدیل شده، پافشاری اولیه فدراسیون و سپس عقب نشینی نسبت به تیم‌هاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، «نگاه پدرانه» باز هم شامل حال برخی تیم‌هایی شد که تقاضای حضور در لیگ برتر والیبال را دارند. فدراسیون والیبال، هر سال پس از تعیین ضرب‌الاجل‌های جدی و تهدید به کنار گذاشتن تیم‌هایی که مشکل مالی دارند و با بازیکنان و کادر فنی سال قبل خود تسویه حساب نکرده‌اند، کوتاه می‌آید تا لیگ برتر با حداکثر تیم ممکن، پا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم فدراسیون والیبال با روش مدیریتی جدید محمدرضا داورزنی، تاریخ 15 تیر ماه را برای تسویه حساب تیم‌ها تعیین کرد ولی  بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید 19 در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها 10 روز و تا 24 تیرماه تمدید شد.

در پایان روز سه‌شنبه 24 تیر ماه، تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، شهداب یزد و خاتم اردکان نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده و حضورشان در لیگ برتر سال 1399 قطعی شد اما تیم‌‌های اسم و رسم‌داری مثل سایپا، پیکان، شهرداری ورامین و در کنار آنها مریوان و شهرداری اراک نتوانستند به موقع مدارک خود را مبنی بر تسویه حساب به فدراسیون ارائه کنند.

فدراسیون والیبال در نهایت مقابل نام‌های بزرگی مثل پیکان و سایپا، یک قدم به عقب گذاشت و کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال در نهایت روز شنبه 28 تیر ماه را فهرست نهایی برای رفع اختلاف با فدراسیون و تسویه بدهی اعلام کرد. اسامی تیم‌های حاضر در قرعه کشی لیگ برتر پس از این فرصت اعلام خواهد شد.

علاوه بر این قرار بود مدیران عامل چند باشگاه که هنوز بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند جلسه‌ای را با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برگزار کنند تا در مورد مسائل مختلف به جمع‌بندی برسند. برخورد فدراسیون با این مدیران قطعاً قهری نخواهد بود و تلاش می‌شود که این تیم‌های بزرگ و به ویژه سایپا که با هزینه میلیاردی گام به لیگ برتر گذاشته و پیکانی که همیشه در لیگ حاضر بوده و هنوز پرافتخارترین تیم ایران و‌ آسیاست، حتما در لیگ حاضر باشند.

خطر حذف برخی تیم‌های نامدار از لیگ برتر والیبال/ سایپا، پیکان و ورامین هنوز تسویه حساب نکرده‌اند

رفتاری که به یک کلیشه نه چندان تهدیدآمیز و غیر جدی برای تیم‌ها در لیگ والیبال تبدیل شده، پافشاری اولیه فدراسیون و سپس عقب نشینی و نگاه پدرانه (به قول رئیس کمیته مسابقات و رویدادهای فدراسیون والیبال) مسئولان نسبت به تیم‌هاست. حالا تیم‌ها مطمئن هستند که اگر فدراسیون، ضرب‌الاجلی تعیین می‌کند، حداقل 10 روز بیشتر فرصت دارند و بنابراین جدیت و عجله‌ای در کار نیست.

در این حال، رئیس فدراسیون والیبال در یک مصاحبه رادیویی گفت: اگر دو باشگاه پیکان و سایپا بخواهند از اهمیت و بزرگی خود به عنوان یک ابزار استفاده کنند و تکلیف بدهی خود را مشخص نکنند چاره‌ای جز جایگزین کردن تیم‌های دیگر به جای آنها نداریم. البته این تصمیم آسانی برای ما نیست.

لازم است که فدراسیون والیبال با در نظر گرفتن شرایط تیم‌ها و واقعیت‌های موجود، زمان بندی مناسب و جدیت، فرصتی مناسب و غیر قابل تمدیدی را در اختیار تیم‌ها قرار دهد و سازماندهی مشخص‌تری برای لیگ در نظر بگیرد. تا دو سال قبل، تمام تصمیم‌گیری‌های سازمان لیگ بر پایه توافق گروهی بود تا اعتراضی متوجه فدراسیون نباشد در حالی که تصمیمات کارشناسی و الگوبرداری هدفدار و خردمندانه از لیگ‌های معتبر و قدمت‌دار جهان می‌تواند راه حل بهتری نسبت به این گونه تصمیم‌گیری‌ها باشد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT7 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بیشتر بخوانید... نداشتن شکایت، شرط حضور در قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال فدراسیون والیبال تسویه حساب لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت