Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نوآور شرکت کننده در چالش کرونا از طراحی و تولید لباس ایزوله بیمارستانی خبر داد و گفت‌: این محصول ضد آب برای کادر درمانی و محفوظ ماندن آنها در برابر ویروس‌ها طبق پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، چالش نوآوری باز کرونا از جمله اقدامات سازمان بسیج مستضعفین و بیش از ۴۰ حامی در راستای مقابله با کرونا بود؛ در این چالش تلاش شد تا با استفاده از هوش جمعی و جمع آوری ایده‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه راهکارهای موثری در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا یا راهکارهای مقابله با آن شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمید ساغری چیان یکی از نوآوران شرکت‌کننده در چالش کرونا درباره ایده نوآورانه‌ای که در سامانه کندو ثبت کرده‌ است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: موفق به طراحی و تولید لباس کاورال شده‌ایم که یک نوع لباس ایزوله‌ای محسوب می‌شود و برای کادر درمانی بیمارستان برای محفوظ ماندن در برابر ویروس‌ها قابل استفاده است؛ این لباس طبق پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی تولید شده و ضدآب  است و دارای دوخت خاصی است که روی دوخت هم یک دور چرخ انجام شده است. 

وی افزود: این محصول را به مرحله تولید انبوه رسانده‌ایم و مجوزهای لازم را نیز کسب کرده‌ایم. 

این نوآور شرکت‌کننده در چالش کرونا، گفت: برای گسترش فعالیت‌مان در این زمینه نیازمند سرمایه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد  تومان هستیم و امیدوارم بستری فراهم شود تا بتوانیم به راحتی مجوز صادرات به کشورهای دیگر را دریافت کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوآوری سازمان بسیج چالش شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی، یک پژوهشگر اظهار کرد: در شرکت دانش بنیان روی مواد اولیه دارویی انواع داروها مانند «استامینوفن، وازراتان، متالازین، بیزوپرولول، ید پتاسیم, ید فوق خالص» کار شده است، این محصولات همگی ایرانی بوده و برای پیشرفت در برنامه‌های پیش رو نیازمند تأمین مالی است.

این پژوهشگر ادامه داد: مواد اولیه این داروها از پیش ماده پیروشیمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت شیمی بویان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است، بیان کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم ابتدا نیاز مالی را تأمین کرده و سپس محصول با کیفیت ایرانی به تعداد بالا تولید نمائیم.

قدیمی تاکید کرد: هم اکنون محصول تولیدی فقط در داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازار صادرات و سایت این مجموعه فعال است، می‌توانیم با حمایت مسؤولان زمینه تولید و صادرات بیش از پیش را فراهم سازیم.

کد خبر 6099802

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • تشخیص بیماری‌های خودایمنی با ۴ کیت دانش‌بنیان ایرانی
  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • بهبود توان تفکیک مکانی دمای سطح با روش محققان دانشگاه تهران
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده