Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قره خانی، رییس آموزش ‌و پرورش استثنایی همدان بیان داشت: از ابتدای آغاز طرح سنجش تاکنون از نزدیک به پنج هزار نوآموز در سطح این استان در سامانه طرح سنجش سلامت و آمادگی جسمانی نوبت‌گیری شده است.

احمد قره‌خانی افزود: پیش‌بینی می‌شود در این طرح برای سال تحصیلی جاری، بیش از ۳۰ هزار نوآموز آماده ورود به دبستان ارزیابی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پایگاه‌های سنجش به طور منظم و روزانه ضد عفونی می‌شوند و نوبت‌دهی و حضور مراجعه کنندگان در این پایگاه‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می شود.

قره‌خانی ادامه داد: این طرح از ۲۱ تیر آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه تعداد پایگاه‌های سنجش این استان از ۲۰ به ۲۵ پایگاه افزایش یافته است، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه‌ها از ۴۶ نفر در روز به ۲۰ نفر در هر پایگاه کاهش پیدا کرده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی همدان گفت: همه پایگاه‌های سنجش در روز‌های گذشته ضد عفونی شده‌اند و بسته‌ها و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، گان، شیلد و ژل ضدعفونی کننده دست، در این پایگاه‌ها توزیع شده است.

او افزود: پیشگیری و تشخیص، شناسایی به موقع اختلالات احتمالی دانش آموزان و مداخلات به هنگام در سن‌های طلایی رشد، از مهم‌ترین اهدف اجرای این طرح است.

قره‌خانی تاکید کرد: در این طرح دانش‌آموزان پس از نام‌نویسی در مدارس، به پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان معرفی و از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی، معاینه و ارزیابی می‌شوند.

او بیان کرد: اگر نوآموزی در این طرح شرکت نکند گواهی سنجش سلامت دریافت نمی‌کند و نام‌نویسی در مدارس نهایی نخواهد شد.

انتهای پیام/ د 

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان پایگاه های سنجش پایگاه ها قره خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد