Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:46:46 GMT

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید توسط گوگل

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۳۸۴۵

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید توسط گوگل

گوگل دوره های رایگانی برای آموزش برنامه نویسی نرم افزارهای سازگار با سیستم عامل اندروید برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، در جریان برگزاری دوره های رایگان گوگل زبان برنامه نویسی کتلین آموزش داده می شود.

کتلین یک زبان برنامه نویسی نسبتا جدید است که به توسعه دهندگان تازه کار امکان می دهد تا اپلیکیشن ها و نرم افزارهای سازگار با اندروید طراحی و عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتلین از جمله زبان های برنامه نویسی به سرعت در حال رشد است که به علت توجه گوگل به آن در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از هزار اپلیکیشن برتر اندرویدی به زبان برنامه نویسی کتلین نوشته شده اند.

گوگل به آموزش این زبان برنامه نویسی علاقه زیادی نشان می دهد و از همین رو دوره های آموزشی آن را برگزار می کند. بهره وری بالا و سادگی آموزش از جمله دلائل اقبال به این زبان برنامه نویسی دانسته شده است. در انتهای هر دوره آموزشی آزمونی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش گوگل اندروید برنامه نویسی زبان برنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود