Web Analytics Made Easy - Statcounter

ر مجمع عمومی عادی سالانه شرکت که امروز با حضور بیش از ۵۸ درصد از سهامداران برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که شیوع کرونا در حوزه‌های اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: با وجود شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، شرکت توانست افق جدیدی در حوزه سوددهی و درآمدزایی ایجاد کند.

سوددهی بیش از ۵۰ درصدی در یک سال

وی با بیان اینکه امسال اهداف بالاتری را در راستای ارتقای درآمد عملیاتی و سود شرکت تعیین کردیم، افزود: مبین وان یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال و ارزش افزوده است که در در سال جاری به منظور افزایش بازدهی و سوددهی به سهامداران، فعالیت های نوینی را به پرتفوی کاری شرکت اضافه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلی نیا با اشاره به افزایش سود شرکت در یک سال گذشته، خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، درآمدهای عملیاتی سال ۹۷ از ۸۹ میلیارد تومان به بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان در سال ۹۸ افزایش یافت. همچنین سود خالص شرکت از ۷ میلیارد تومان در سال ۹۷ به حدود ۱۲ میلیارد رسید که نشانگر سود بیش از ۵۰ درصدی است.

مدیرعامل شرکت مبین وان کیش گفت: این موفقیت‌ها در سال جاری با همت و تلاش تمامی دوستان و همکاران ما در شرکت مبین وان محقق شده است در تلاشیم در راستای بهبود عملکرد توسعه سبد محصولات قابل ارائه و خروج از تک محصولی، به سبد محصولات قابل ارائه شرکت تنوع دهیم که تا کنون نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وکیلی نیا با اشاره به اینکه در سه ماهه پایانی سال ۹۸ به صورت ویژه در حوزه ارائه سرویس‌های مالی و فین تمرکز کردیم و انتظار داریم با برنامه هایی که در حال اجرایی شدن است سود خوبی نصیب سهامداران شود، خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات و توسعه فعالیت ها با چند شرکت داخلی و خارجی در حال رایزنی برای ارائه سرویس های دیجیتال بر بسترهای متنوع و جدید هستیم.

ورود جدی به محصولات دیجیتال بازی و سرگرمی

وی ورود جدی در بخش ارائه محصولات دیجیتال در بازی و سرگرمی را از دیگر اقدامات شرکت مبین وان کیش عنوان کرد و گفت: در این بخش با مجوزهایی که برای ارائه خدمات در حوزه ویدیو داشتیم اقداماتی انجام شده و در حال ارائه بازی‌های دیجیتال در بازارهای داخلی و بین المللی هستیم.

وکیلی نیا درباره برنامه های شرکت در حوزه فین تک نیز گفت: پلتفرم های لازم برای ارائه خدمات فروش شارژ و پرداخت قبض مهیا شده و در حال ایجاد شرایط لازم برای ورود به تجمیع کنندگی فروش شارژ هستیم. همچنین در بخش SMSهای گروهی است که می تواند منابع درآمدی شرکت را به خوبی گسترش دهد و ارائه خدمات بر بستر دیتا سنتر نیز ورود کردیم که با برنامه‌هایی که هدف‌گذاری شده است، شرکت آینده روشنی دارد و انتظار داریم در سال جاری شاهد رشد ۱۰۰ درصدی درآمد باشیم.

در پایان مجمع مبین وان پس از ارائه گزارش هیات مدیره و اعلام نظر حسابرس، سهامداران در مورد سرنوشت سود شرکت در سال مالی ۹۸ تصمیم گرفتند و تقسیم سود بین سهامداران نیز از دیگر اقدامات این مجمع بود، به طوری که به ازای هر سهم ۱۰۰ ریال سود پرداخت و مابقی سود حاصله برای گسترش فعالیت های مبین وان هزینه خواهد شد. ایلنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی درآمد رشد مشکلات اقتصادی ارائه خدمات برای ارائه مبین وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، یک جوان چینی تبار به نام «شیائو کایژی» با حضور در دفتر حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار و با جاری ساختن شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.

وی در حاشیه این تشرف به خبرنگار مهر گفت: پس از تحقیق و مطالعه درباره دین مبین اسلام و حقانیت مذهب شیعه دین اسلام را انتخاب کردم.

شیائو کایژی به حقانیت مکتب تشیع اشاره و بر آن تاکید کرد.

کد خبر 6095871

دیگر خبرها

  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است