Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دیروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. تراکتور در حساس‌ترین دیدار هفته از سد سپاهان گذشت تا با ۴۴ امتیاز، به جایگاه دوم جدول صعود کند و زردپوشان با سقوطی یک‌پله‌ای، به رتبه سوم جدول تنزل یابند. استقلال هم با شکست صنعت نفت در آبادان، ۴۱ امتیازی شد تا با دو بازی بیشتر از فولاد خوزستان، جای این تیم را در رده پنجم جدول بگیرد و به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نفتی‌ها هم در جایگاه هفتم جدول باقی ماندند.

دیدار تیم‌های همسایه نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران نیز به تساوی انجامید تا تغییری در رده هشتم نفت و نهم تیم قائم‌شهری ایجاد نشود. همچنین پارس جنوبی جم در نخستین تجربه سرمربیگری اکبر پورموسوی در این تیم، شهر خودرو را شکست داد و به رده دوازدهم جدول رسید. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده نیز به مقام چهارم جدول سقوط کردند. گل‌گهر سیرجان هم با وجود برتری پُرگل مقابل شاهین شهرداری بوشهر، در رتبه پانزدهم ماند و شاهینِ ۱۷ امتیازی از انتهای جدول تکان نخورد.

با تساوی سایپا مقابل پیکان، نارنجی‌پوشان به جایگاه سیزدهم جدول سقوط کردند و شاگردان عبدالله ویسی، همچنان در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

نتایج دیدار‌های برگزارشده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به‌شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان یک ــ ماشین‌سازی تبریز ۲
تراکتور تبریز ۲ ــ سپاهان اصفهان یک
پارس جنوبی جم ۲ ــ شهر خودروی مشهد یک
گل‌گهر سیرجان ۴ ــ شاهین شهرداری بوشهر ۲
صنعت نفت آبادان صفر ــ استقلال ۲
سایپا صفر ــ پیکان صفر
نساجی مازندران صفر ــ نفت مسجدسلیمان صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:





هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر، امشب با دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان که از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد، به پایان می‌رسد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جدول لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر فوتبال هفته بیست وپنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال