Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق حکم اولیه فیفا باشگاه پرسپولیس بایستی مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار یورو به همراه پنج درصد از سود این پول را بابت شکایت برانکو ایوانکوویچ به سرمربی پیشین خود بپردازد.

سرخپوشان پایتخت که توان پرداخت مطالبات برانکو را نداشتند اقدام به ارسال پرونده این مربی به دادگاه عالی ورزش کردند تا ضمن اعاده دادرسی زمان لازم برای مصالحه را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برانکو ایوانکوویچ به هیچ وجه حاضر به توافق با پرسپولیس نیست و خواهان صدور حکم نهایی از سوی دادگاه CAS است. او که اختیارات حقوقی این پرونده را به وکیل خود «داریو بوشیچ» سپرده، منتظر دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد خود بصورت یکجا و در حساب شخصی خود در کرواسی است.

وکیل برانکو نیز که هفته گذشته عنوان کرده بود این باشگاه تنها یک هفته فرصت پرداخت طلب موکل خود را دارد پس از گزارش پنجشنبه گذشته خبرگزاری مهر، مبنی بر فرصت قانونی باشگاه برای رسیدگی به این پرونده تا ۱۶ مردادماه سال جاری، صجبت های خود را تغییر داد و ضمن تایید این خبر اعلام کرد هیچ تاریخ دیگری را از سوی پرسپولیس نمی‌پذیرد. وی تاکید کرده که اگر پرسپولیس پول برانکو را ندهد از سوی فیفا با محرومیت نقل و انتقالاتی روبرو می شود.

این در حالیست که وکیل سرمربی پیشین سرخ ها بار دیگر دچار اشتباهات حقوقی شده است.

باشگاه پرسپولیس پرونده شکایت برانکو را به CAS برده و طبق قوانین این نهاد بین المللی تمامی احکام مالی که از سوی فدراسیون ها از جمله فیفا صادر می شود به حالت تعلیق در می آید تا حکم نهایی در این خصوص صادر شود.

سرخپوشان نیز تمام کانال های ارتباطی خود با برانکو را ایجاد کرده اند تا بتوانند نظر پرفسور را که از بدقولی مدیران قبلی این باشگاه به ستوه آمده و حاضر به توافق نیست جلب کنند. پرونده ای که در صورت مصالحه می تواند بار زیادی از مشکلات مالی این باشگاه کم کند.

کد خبر 4976280 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند