Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمر، چهارمحال بختیاری، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال مرکزی و جنوب همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی و برق و وزش باد‌های شدید موقت رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی ۵ روز آینده بخش‌هایی از ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و شمال شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس به تناوب افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهی و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از چهارشنبه بارش در شمال غرب کشور آغاز خواهد شد.

طی این هفته، ماندگاری هوای گرم و شرایط تابستانه در اغلب نقاط کشور برقرار خواهد بود، در استان خوزستان از شنبه تا سه شنبه دما تا آستانه ۴۹ تا ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه کاهش محسوس دما در شمال غرب کشور به ویژه ساحل شمالی کشور ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس از گرمای هوا در این مناطق کاسته خواهد شد.

از امروز تا سه شنبه نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود در برخی از ساعات همراه با گرد و خاک خواهد بود.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی پارسی خبر افزایش دما گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است