Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی گفت: کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع روستای مرغملک با برگزاری دوره‌های مهارت ‌آفرینی زمینه کسب و کار و فرصت اشتغال‌ را برای جوانان این روستا فراهم کرده است.

«فرخ تاج قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دوره‌های مهارت ‌آفرینی در رشته های مختلف و با حضور اساتید مجرب توسط کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع روستای مرغملک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع روستای مرغملک بابیان اینکه این رشته ها اکثرا مربوط به خواهران می باشد افزود: صنایع دستی، نقاشی و خیاطی از جمله رشته های است که توسط اساتید مجرب به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) روستای مرغملک با راه اندازی کارگاه های کارآفرینی موجب جذب بیش از پیش جوانان به مسجد شده است.

 

قربانی گفت: کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع روستای مرغملک با برگزاری دوره‌های مهارت ‌آفرینی زمینه کسب و کار و فرصت اشتغال‌ را برای جوانان این روستا فراهم کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع روستای مرغملک ادامه داد: همه کارگاه های آموزشی و کارآفرینی با توجه به شرایط موجود با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اشتغال و کارآفرینی کانون فرهنگی هنری زینب کبری روستای مرغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود