Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- خط تولید سامسونگ گلکسی فیت مقرون‌به‌صرفه با استقبال زیادی روبرو شد و شایعات تازه خبر از آن دارند که نسخه جدید این ردیاب‌های سلامت به‌زودی به بزار عرضه می‌شوند. خط تولید سامسونگ گلکسی فیت مقرون‌به‌صرفه با استقبال زیادی روبرو شد و شایعات تازه خبر از آن دارند که نسخه جدید این ردیاب‌های سلامت به‌زودی به بزار عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، فایلینگ انجام شده در کمیسیون ارتباطات فدرال خبر از آن می‌دهد که سامسونگ قرار است تا ردیاب سلامت جدیدی را به بازار عرضه کرد. در این فایلینگ در رابطه با مشخصات خود این ردیاب صحبتی نشده و تنها به تائید عرضه چنین دستگاهی اکتفا شده است.
 
انتظار می‌رود که سامسونگ در اواخر ماه جولای از گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز 2 رونمایی کند و این احتمال وجود دارد که ردیاب سلامت مقرون‌به‌صرفه جدیدی نیز به همراه این دو دستگاه رونمایی شود. بااین‌حال پرونده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال معمولا چند ماه زودتر از عرضه محصول نهایی افشا می‌شوند و همین امر ممکن است دلیلی بر آن باشد که این ردیاب به این زودی‌ها به بازار عرضه نشود.

 

ردیاب‌های گلکسی فیت و گلکسی فیت E به‌عنوان ردیاب‌های سلامت مقرون‌به‌صرفه در میانه ‌سال 2019 برای رقابت با فیت‌بیت آلتا، هواوی بند 3، هواوی بند 3 پرو و شیائومی می بند 4 معرفی شدند. به‌این‌ترتیب می‌توان اظهار کرد که فروش خوب این محصول دلیلی بر این شده است که سامسونگ نسخه جدید آن را نیز به بازار عرضه کند.
 
احتمال این وجود دارد که نام در نظر گرفته‌شده برای این ردیاب گلکسی فیت 2 باشد اما ازآنجایی‌که سامسونگ عنوان گلکسی واچ 2 را حذف کرد و مستقیم به سراغ عرضه گلکسی واچ 3 رفت، پس احتمال دارد که این محصول نیز با نام گلکسی فیت 3 عرضه شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مقرون به صرفه گلکسی واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد