Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش عارفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ساعت بعداز ظهر امروز شنبه وفردا یکشنبه در ارتفاعات هرمزگان همچنان شرایط بارش‌های رگباری مهیا خواهد بود، که توصیه می‌شود از قرارگیری درحریم رودخانه‌های فصلی وصعود به مناطق مرتفع استان خودداری شود.

وی بیان داشت: همچنین در این روز (شنبه) در مناطق دریایی در ساعاتی افزایش سرعت ورزش بادهای جنوب شرقی در محدوده ۳۰ تا ۴۴ کیلومتر بر ساعت خواهیم داشت که در برخی نقاط از تنگه هرمز و دریای عمان بویژه در ساعت بعد از ظهر سبب نامساعد شدن شرایط دریا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هواشناسی هرمزگانف باتوجه به اینکه افزایش ارتفاع موج در شرق تنگه هرمز و دریای عمان در این دو روز (شنبه و یکشنبه) تا ۱۳۰ سانتیمتر می‌رسد؛ توصیه کرد: شناورهای سبک وصیادی از رفت وآمدهای دریایی در این محدوده‌ها خودداری کنند و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

عارفی ادامه داد: از لحاظ دمایی نیز امروز شنبه شرایط دمایی در هرمزگان تغییری نخواهدداشت اما فردا یکشنبه دربرخی نقاط استان کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان رعد و برق دریای عمان بارش باران هرمزگان دریای مواج تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان رعد و برق دریای عمان بارش باران هرمزگان دریای مواج تنگه هرمز اداره کل هواشناسی هرمزگان رعد و برق دریای عمان بارش باران هرمزگان دریای مواج تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب