Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قرار شد یک تفاهم نامه ای در خصوص ورزش همگانی با شهرداری تهران منعقد شود. تاریخ انتشار: 09:50 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۴۵۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، این دیدار در ساختمان معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با حضور خسرو قمرى، رییس فدراسیون دوچرخه سوارى، خلوتى، رییس کمیته دوچرخه سوارى همگانى و صابرى مدیر روابط عمومى برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ضمن بررسى راهکارهاى همکارى مشترک بین فدراسیون و شهردارى تهران در خصوص تعاملات بیشتر و گسترش دوچرخه‌سوارى شهرى با استفاده از پتانسیل شهردارى در کلانشهر تهران، در خصوص احیاء تیم دوچرخه‌سوارى سازمان ترافیک، مذاکراتى انجام شد که امید می‌رود با مساعدت و همکارى مسئولین ذیربط، به زودى پایتخت همگام با توسعه علمى و منطبق با استاندارهاى جهانى دوچرخه سوارى همگانى براى کلیه سنین، با تیم منسجم و پیشینه دار دوچرخه سوارى سازمان ترافیک در میادین دوچرخه سوارى بدرخشد.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این دیدار گفت: در این جلسه در دو موضوع، دستور مناف هاشمی را گرفتیم. یکی اینکه قرار شد یک تفاهم نامه‌ای در خصوص ورزش همگانی با شهرداری تهران منعقد شود و موضوع دیگر درباره باشگاه ترافیک بود که در گذشته این باشگاه متاسفانه به دلایلی به مرحله تعطیلی رسید و مقرر شد که احیا مجدد باشگاه ترافیک شهرداری تهران بررسی تا انشاله در آینده نزدیک باشگاه ترافیک در لیگ برتر حضور داشته باشد و فعالیتش را زیر نظر شهرداری تهران شروع کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد مورد بحث این دیدار، موضوع آسفالت دور مجموعه ورزشگاه آزادی بود. یکی از مناطق پرطرفداری که بیشترین دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و ملی‌پوش ما در آنجا تمرین می‌کنند، که با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر گردید با دستور مجدد مناف‌هاشمی طی دو هفته آینده شاهد آسفالت این مناطق باشیم.

بیشتر بخوانید: پرتوآذر: نسبت به سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته‌ام/ سعی کرده‌ام بدون حمایت فدراسیون مسیرم را بروم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری تهران فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری تهران دوچرخه سوارى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، از برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود خبرداد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، ‌مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود ۱۱ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هرکدام با  پنج دوچرخه سوار در رده سنی ( ۱۳۸۴/۱۰/۱۱ تا ۱۳۸۶/۱۰/۱۰ ) و ۳ نفر همراه (سرپرست، مربی و مکانیسین) جمعا ۸ نفر شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به اسکان، تغذیه و ترابری تیم‌ها برعهده تیم شرکت کننده است، تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر طبق جدول جوایز پرداخت خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: چنانچه هر یک از تیم‌های رنکینگ اول تا پنجم سال ۱۴۰۲ کشور، علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات‌های خوزستان، گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

وی اضافه کرد، جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از شروع در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری بین‌المللی خزر پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا قزاقستان برگزار می‌شود.

تور بین المللی خزر یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که ۲۰ دوره از آن برگزار شد ولی از سال ۱۳۹۲ بنا به دلایلی برگزاری این مسابقه استقامتی و جاده‌ای دوچرخه سواری متوقف شد.

استان مازندران پنج دوره میزبان این تور بود. علت توقف این تور در سال ۱۳۹۲و پس از دوره‌های متمادی برگزاری آن، نبود زیرساخت مناسب از جمله پیست تمرینی، ‌منابع مالی و زیرساخت‌های جاده‌ای اعلام شده بود.

آخرین دوره که بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تور مازندران بوده، روز پنجم مهر ۱۳۹۲ با حضور ۹ تیم خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق و ۶ تیم داخلی شامل دو تیم الف و ب از مازندران، پتروشیمی تبریز، ترافیک تهران، کاشی پرسپولیس یزد، شهرسالم خراسان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی