Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در منطقه درح سطح آب بسیار مساعد است که هم از زیر زمین و هم از روی زمین، آب به سمت افغانستان سرازیر می‌شود اما متأسفانه در این چهل سال نتوانسته‌اند جلوی سیل‌ها را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با سردار حاج «سعید قاسمی» مسؤول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، اظهار داشت: شما مصداق بارز اجابت دعای هفته «وستخدمنی فی مرضاتک» هستید یعنی خدایا مرا به کار بگیر در آنچه رضای تو است و این دعا در حق شما مستجاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شما (گروه جهادی حاج احمد متوسلیان) به مانند فرشته نجات هستید، بیان داشت: عمر برای هیچ کس نمی‌ماند و می‌گذرد اما اینکه انسان توفیقی پیدا کند تا برای جامعه انسانی و جامعه اسلامی به مانند مرهمی بر روی زخم‌ها باشد، بسیار ارزشمند است حال می‌خواهد در زلزله و سیل و یا مشکلات اقتصادی شخصی و اجتماعی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار خوب وقتی همراه با هدف خوبی باشد معنا پیدا می‌کند، تبیین کرد: وقتی از سوی مسؤولان کشوری وعده‌هایی در خصوص اختصاص نیرو و اعتبار داده می‌شود متقابلا باید این همکاری در زمینه‌های مختلف اعم از زیرساخت‌‌ها در استان وجود داشته باشد.

عبادی اضافه کرد: اگر نیرو و اعتبارات تخصیص داده شود ولی در استان همکاری صورت نگیرد کارها به جلو حرکت نمی‌کند، لذا از طرف ما سعی خواهد شد تا در این جهت همکاری‌ها تعقیب گردد.

وی با اشاره به شهرستان سربیشه و شهر مرزی درح، مطرح کرد: در منطقه درح سطح آب بسیار مساعد است که هم از زیر زمین و هم از روی زمین، آب به سمت افغانستان سرازیر می‌شود اما متأسفانه در این چهل سال نتوانسته‌اند جلوی سیل‌ها را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اگر بتوانند آب را در این شهر مرزی نگه دارند که به سمت افغانستان نرود، قطعا برای مردم منطقه اشتغال ایجاد می‌شود، اضافه کرد: شاهد بوده‌ایم که با ایجاد چاه‌های مجاز و غیرمجازی که در منطقه حفر کرده‌اند قنات‌های مردم خشک شده و این در حالی است که مجوز حفر چاه به کسی نداده‌اند.

عبادی متذکر شد: در کنار انواع خدمات، باید سدسازی با دید کارشناسی درست، استخراج آب به میزان مجاز در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم قرار داده شود زیرا اگر آن منطقه خالی از سکنه گردد با هیچ نیرویی جایگزین نمی‌شود.

وی در پایان گفت: مردم وقتی در مشکلات، حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می‌شود لذا کار شما تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه یک کار الهی است و اثر فرهنگی دارد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: آب افغانستان خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تخصیص بودجه و اعتبار ساری با توجه به جمعیت شناوری در ایام سال جوابگو نیست و برای گرفتن حقش نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به تلاش امور عمرانی استانداری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید مازندران توجه بیشتری به پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه ساری با توجه به جمعیت شناوری که در ایام سال دارد، باید در بحث تخصیص بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا به حق خود برسد، افزود: تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها سبب تحکیم انقلاب و افزایش نقش نظارتی مردم بر شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها بعد از گذشت ۲۵ سال به دوران بلوغ خود رسیده و ثمرات خوبی داشته است، اظهار داشت: البته کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم دارند که باید بعد از بررسی‌های دقیق مرتفع شود.

شعبانی ادامه داد: امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده که شورای اسلامی شهرها و روستاها با توجه به اینکه با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، برای تحقق این امر می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

کد خبر 748546

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است