Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح خصمانه الحاق کرانه باختری گفت: اینکه صهیونیستها تلاش می کنند تا هرچه سریعتر طرح الحاق را اجرا کنند، نمی تواند تغییری در واقعیت ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، برهوم اعلام کرد: تمام فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و ما حتی از یک وجب از اراضی خود چشم پوشی نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: ما نه از قدس اشغالی، نه از مسجدالاقصی و نه از حقوق فلسطینیان چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی همچنین اظهار داشت: قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ما هستند. امروز امت اسلامی نیز مسئولیت دفاع از مقدسات مسلمانان را دارد.

کد خبر 4976384

منبع: مهر

کلیدواژه: فوزی برهوم جنبش حماس قدس اشغالی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی سوریه فلسطین ایران لبنان روسیه دونالد ترامپ افغانستان امارات متحده عربی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اهداف صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد سه موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های صیهونیستی در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: عصر امروز هفت موشک نیز از جنوب لبنان به سمت پایگاه صهیونیستی «الزبدین» در مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: حزب‌الله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب العرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به ‌صدا درآمده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی