Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:01:35 GMT

‍ کشتار بی رحمانه پرندگان وحشی در شهرستان خوسف

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۵۴۱۹

‍ کشتار بی رحمانه پرندگان وحشی در شهرستان خوسف

تقی زاده از ‍ کشتار بی رحمانه پرندگان وحشی در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: لاشه ۳۰ قطعه پرنده وحشی در شهرستان خوسف کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «مرتضی تقی زاده»، صبح امروز (28 تیر) به رسانه های گروهی اعلام کرد:  چهار نفر متخلف شکار و صید در شهرستان خوسف دستگیر شدند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف افزود: بر اساس گزارش های واصله از سوی همیاران افتخاری محیط زیست مبنی بر شکار غیر مجاز در یکی از مناطق آزاد شهرستان، بلافاصله ضمن هماهنگی با ماموران پر تلاش پاسگاه انتظامی خور، تعدادی از محیط بانان شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 تقی زاده  گفت: در اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی خور با توجه به نزدیکی به محل مورد نظر، خودروی متخلفین شناسایی و متوقف شد.

 

وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی خوسف در جریان بازرسی از این خودروی متخلفین لاشه تعداد 30 قطعه پرنده وحشی( کبک و تیهو)، لاشه یک سرخرگوش به همراه دو قبضه سلاح ساچمه زنی( یکی غیرمجاز) و تعداد 25 عدد فشنگ کشف و ضبط کردند.

 

 رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف بیان داشت: پرونده متخلفین دستگیر شده به همراه مستندات جمع آوری شده جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد. 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری شکارچی متخلف بیرجند خراسان جنوبی شهرستان خوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر