Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد سرپرست آب و فاضلاب یزد گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده با بانک ملت استان و در راستای کمک به متقاضیان انشعابات، شهروندان تحت پوشش این شرکت برای خرید انشعاب آب و فاضلاب می‌توانند تسهیلات بانکی دریافت کنند.

«محمد مروتی» در این رابطه اظهار کرد: اجرای این تفاهم‌نامه از تاریخ اواسط تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مشترکان می توانند پس از تشکیل پرونده و ثبت درخواست خرید انشعاب طبق این تفاهم نامه و پس از اخذ تاییدیه این شرکت به امور شعب بانک ملت مراجعه کرده و از این تسهیلات برخوردار شوند.

این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته حدود شش هزار و ۶۰۰ اشتراک آب و سه هزار و ۲۰۰ اشتراک فاضلاب در شهر یزد واگذار شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، مروتی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح های فاضلاب و مشارکت حداکثر مردم برای اخذ انشعاب فاضلاب، افزود: حفظ محیط زیست و بهینه سازی مصرف آب، فرهنگ سازی درخصوص مشارکت فعالانه مشترکان در پرداخت هزینه‌های برقراری انشعاب فاضلاب و تسهیل در فرآیند اجرای طرح فاضلاب در محدوده خدماتی این شرکت، از اهداف اعطای این تسهیلات است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد