Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@09:33:45 GMT

فیلمبرداری «جوجه تیغی» به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۵۵۰۹

فیلمبرداری «جوجه تیغی» به اتمام رسید

ایران اکونومیست-فیلمبرداری فیلم «جوجه‌تیغی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر به پایان رسید.

فیلمبرداری سکانس‌های باقیمانده این فیلم با نام موقت «جوجه‌تیغی» که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی متوقف مانده بود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایان یافت.

فیلمنامه این فیلم را مصطفی زندی و سجاد پهلوان‌زاده نوشته‌اند و محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری آن را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، هومن برق‌نورد، پژمان بازغی و نازنین بیاتی به همراه هادی عطایی‌فر، مهتاب ثروتی، آیدا ماهیانی، صحرا اسداللهی، آرزو نبوت و با حضور نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم‌خانی و نوشین تبریزی در این فیلم پربازیگر، نقش ایفا می‌کنند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از؛ مشاور کارگردان: محمود کلاری، مدیر گروه کارگردانی: رضا بختیاری نیک، مشاور تهیه‌کننده: کیوان کثیریان، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، طراح صحنه: امیرحسین حداد، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، برنامه ریز: نگار جنیدی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، طراح لباس: آرام موسوی، تدوینگر: پانته‌آ فارسیجانی، جانشین تولید: حسین فرضی‌زاده، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، منشی صحنه: فرشته حجازی، عکاس: کوروش جوان، مدیر روابط عمومی: علی پاکزاد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»