Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

انعکاس خبر اعدام سه نفر از عناصر سرقت مسلحانه، باعث موجی در فضای مجازی از سوی سلبریتی ها با هشتگ "اعدام نکنید" شد و این در حالی است که سلبریتی ها بارها با قضاوت های عجولانه، مردم را گمراه کردند.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سلبریتی ها فضای مجازی بازیگران ایرانی سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان اظهار کرد: مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز، باید پیشرفت کشور در بخش تولید و اقتصاد ملی ارتقا یابد افزود: تاکید بر تقویت اقتصاد مستقل کشور که مبتنی بر تولید انبوه و با کیفیت و … است و به خاطر تأثیر شگرفی است که اقتصاد می‌تواند بر زندگی امروز و فردای جامعه بگذارد.

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری تاکید کرد: اگر این دو اصل را بپذیریم که بالاترین خدمت به بشریت، نشر معارف دین است و بالاترین خیانت محروم کردن انسان‌ها از حقایق دینی است، آن‌گاه، خواهیم توانست موقعیت علامه شهید مرتضی مطهری را ارزیابی کنیم.

وی افزود: در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، افزون بر وظایفی که بر عهده عموم طبقات است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد؛ جهاد در برابر تحریف، الحاد، انحراف و التقاط.

مصلح با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم افزود: از دیدگاه فرهنگ اسلامی، دعوت الهی و تربیت معنوی مهم‌ترین رسالت یک معلم تراز انقلاب اسلامی است. معلم و مربی شایسته از منظر دین باید واجد خصوصیات و ویژگی‌هایی باشد تا بتواند ضمن آموزش به پرورش انسان‌ها هم نائل شود.

امام جمعه دشتستان با اشاره به روز شوراها تاکید کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات و حضور در صحنه‌ها به اوج رساند.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: ۱۰ اردیبهشت، سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس بعد از ۱۱۷ سال اشغال، توسط شاه عباس صفوی، روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده است.

مصلح بیان کرد: قدیمی‌ترین اسناد موجود درباره خلیج فارس به کتاب‌های باقیمانده از یونان باستان و ۴۵۰ سال پیش از میلاد حضرت مسیح بر می‌گردد و تا ابد به این نام خواهد ماند.

وی ادامه داد: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در مناطق غیربرخوردار واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و ظلم در حق مردم مناطق جنوب است.

امام جمعه دشتستان افزود: در شرایطی که شهرستان‌های جنوب و روستاهای توابع آن با مشکلات و محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های منطقه به هیچ عنوان منطقی نیست و نباید پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری تیمی شود که هیچ ربطی به این مناطق ندارد.

وی با حمایت از موضع گیری بحق دکتر رضایی نماینده دشتستان دشتستان افزود: در شرایطی که برخی مدارس و مراکز آموزشی درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند بخواهند سرمایه هلدینگ خلیج فارس خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

حجت‌الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: از مسؤولان مربوطه درخواست می‌شود جلوی این ظلم و تبعیض را بگیرند.

کد خبر 6088987

دیگر خبرها

  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید