Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی تا چند روز آینده برگزار می‌شود و ۱۸ چهره قرآنی به عضویت اتحادیه کشوری در می‌آیند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی در حالی سوم مردادماه به‌صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود که پیش از این قرار بود این انتخابات به‌صورت متمرکز در شهر تهران و با حضور 600 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی برگزار شود اما با توجه به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر منع تجمعات، این انتخابات به‌صورت استانی و غیرمتمرکز اجرا خواهد شد و موضوع ادغام این دو اتحادیه که این سال‌ها به یکی از دغدغه‌های مهم جامعه قرآنی و البته مؤسسات قرآنی تبدیل شده، قرار است به پایان برسد و هر دو اتحادیه قرآنی یعنی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات قرآنی به یک اتحادیه واحد برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم قربانی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات از سوی وزارت ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای عضو صورت گرفته است. با توجه به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر منع تجمعات این انتخابات که پیش از این قرار بود به صورت متمرکز برگزار شود، سوم مرداد به صورت استانی و غیرمتمرکز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است که ستاد مرکزی در تهران تشکیل و در وزارت ارشاد مستقر شود. ارتباط ویدئو کنفرانسی از ستاد مرکزی با شعبات اخذ رأی گرفته می‌شود. در هر استان نیز یک مکان مشخصی برای رأی‌گیری در نظر گرفته شده که مدیران مؤسسات می‌توانند به شعبات مدنظر مراجعه کنند. نمایندگان دو اتحادیه و نمایندگان وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در ستاد مرکزی حضور خواهند یافت. قرار است که وزیر ارشاد و رئیس سازمان تبلیغات  و همچنین حجت‌الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از این ستاد بازدید داشته باشند.

قربانی به تعداد کاندیدا و اعضای اتحادیه کشوری اشاره کرد و گفت: 18 نفر از چهره‌های قرآنی برای حضور در اتحادیه مدغم کشوری انتخاب خواهند شد که از این تعداد، 15 نفر به عضویت هیئت مدیره و سه نفر به عضویت هیئت بازرسی درمی‌آیند.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرآن بیشتر بخوانید... دوره‌های مراکز شبانه‌روزی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان مجازی شد زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن مشخص شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرآن شورای عالی انقلاب فرهنگی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی