Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@19:31:26 GMT

بی‌صدا حلزون کی به سینماها می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۵۶۵۴

بی‌صدا حلزون کی به سینماها می‌آید؟

فیلم «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده در جشنواره فجر گذاشته به نمایش گذاشته شد و از حیث پرداختن به مضمونی اجتماعی که تاکنون به آن پرداخته نشده بود، نظر منتقدان بسیاری را به سمت خود جلب کرد.

این فیلم با پرداختن به دنیای ناشنوایان، زندگی زنی را روایت می‌کند که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت فیلم درگیری یک زوج ناشنوا را تصویر می‌کند که بر سر کاشت حلزون برای فرزند ناشنوای خود اختلاف نظر دارند.

مرتضی شایسته (تهیه‌کننده این فیلم) درباره زمان اکران «بی‌صدا حلزون» به ایلنا گفت: پروانه نمایش فیلم به تازگی صادر شده و به زودی برای اکران آن اقدام می‌کنیم. به هر ترتیب امیدواریم که در ادامه اتفاقات خوبی را برای این اثر شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط موجود، این اثر قرار است به صورت آنلاین اکران شود یا خیر؟ بیان کرد: در نظر داریم که «بی‌صدا حلزون» را در سینماها اکران کنیم. به این ترتیب احتمالا فیلم را شهریور و مهرماه سال جاری روی پرده سینماها می‌بریم.

گفتنی است هانیه توسلی ، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری ، بیژن بافکار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بی صدا حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت