Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران از برگزاری نشست تعاملی بین رییس حوزه قضایی بخش خاوران با صنف درودگران و مبل سازان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، جلسه مشترک میثم یاری رییس حوزه قضایی بخش خاوران با هیئت امنای صنف درودگران و مبل سازان برگزار شد.

یاری در این جلسه، در خصوص حل مسائل و مشکلات صنف درودگران و مبل سازان، با دعوت از بخشدار خاوران و نیز شهردار قیامدشت برای همکاری با نمایندگان صنف مزبور، بر حل مشکلات و تسریع در آن و برون رفت از مشکلات اعضای این صنف در سال جهش تولید تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این جلسه روش و ساز و کارهای حقوقی از جمله ایجاد شخصیت حقوقی برای پیگیری مسایل صنف مزبور از طریق تاسیس شرکتی متناسب با ساختار صنف بررسی شد که تضمین کننده حقوق تمام اعضا باشد و نیز شفافیت عملکرد مالی و کاری هیات امنای دور دوم و همچنین ایجاد ساز و کار لازم برای نحوه اداره صنف از زمان تاسیس شرکت موصوف مورد اشاره قرار گرفت.

در این جلسه که در شهرک صنعتی خاوران برگزار شد، هیئت امناهای دور دوم و سوم صنف درودگران و مبل سازان حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت