Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت گفت: تامین اعتبار افزایش حقوق، فقط برای استخدامی‌ها پیش بینی شده بود و ما موضوع افزایش حقوق نیروهای شرکتی را از طریق سازمان مدیریت پیگیر هستیم و امیدواریم این موضوع نهایتا تا اول مهر محقق شود.

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در خصوص سوژه مخاطبان فارس من با عنوان «درخواست تغییر وضعیت همکاران قراردادی وزارت بهداشت» اظهار داشت: با توجه به ابلاغ افزایش حقوق نیروهای رسمی فعال در حوزه سلامت، همه معاونین وزارت بهداشت متفق‌القول بودند که باید حقوق همه نیروها از جمله نیروهای شرکتی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تامین اعتبار افزایش حقوق، فقط برای استخدامی‌ها پیش بینی شده بود و ما موضوع افزایش حقوق نیروهای شرکتی را از طریق سازمان مدیریت پیگیر هستیم و امیدواریم این موضوع نهایتا تا اول مهر محقق شود.

رئیسی افزود: تبدیل وضعیت تعدادی نیروهای بهداشت هستند، از سویی فرسودگی و خستگی کادر درمان و بهداشت و از سوی دیگر طاقت فرسا بودن خدمات نیروهای بهداشت باعث شد تا دولت مجوز استخدام بدهد. طی روزهای گذشته مجوز استخدام سه هزار نیرو داده شد، توجه داشته باشید که اکنون 22هزار نیروی فعال در بخش خصوصی داریم که برای جذب آنها سازمان مدیریت باید مجوزهای بیشتری بدهد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: در حال حاضر در زمینه پرداخت حقوق نیروهای شرکتی هم با مشکل مواجهیم که باید دولت توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد، باید توجه داشت که در همین مدت حدود 1800 تخت آی سی یو به مراکز درمانی افزوده شد که هر تخت نیازمند 4 پرستار است.

وی با بیان اینکه با کمبود نیرو مواجه هستیم افزود: با توجه به شیوع کرونا نیروهای قرارداد موقت و 89 روزه را جذب کردیم که در صورت ارائه مجوز جذب، تبدیل وضعیت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزیر بهداشت رئیسی حقوق افزایش حقوق نیروهای حقوق نیروهای شرکتی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه حقوق کارگران و کارمندان با توجه به تورم نیاز به تجدیدنظر دارد، گفت: اگرچه شورای عالی کار براساس ماده 14 قانون کار مکلف است حقوق کارگران را اضافه کند، در این قانون آمده این افزایش حقوق باید براساس هزینه سبد خانوار باشد بنابراین درصورت استعلام میزان هزینه خانوار شامل مسکن، خوراک و پوشاک و... متوجه عدد قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم شد که هیچ تناسبی با حقوق مصوب شده ازسوی شورای عالی کار برای کارگران ندارد، درواقع شورای کار به این مسئله توجه نکرده و حتی هزینه‌های مهمی همچون حق مسکن و پایه سنوات کارگر به افزایش اندک هم نداشته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان نیز مشمول قانون دائمی می‌شود، افزود: همچنین اگرچه افزایش حقوق کارکنان باید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و موادی از قانون بازنشستگی و تامین اجتماعی صورت می‌گرفت اما مسئولان طبق قانون عمل نکردند اما اکنون نیز امکان اصلاح وضعیت کنونی و تجدیدنظر در اعداد در نظر گرفته شده برای حقوق کارمندان و کارگران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳