Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جهان‏بین، سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: با توجه به رویکرد معاونت فرهنگی در کاهش تصدی ‎گری ستاد و تقویت و فعال‌سازی، کارنامه فرهنگی دانشجویی برای ثبت فعالیت‌ها ایجاد می‌شود و فعالیت‌ها از جهت کمی و کیفی ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام اضافه کرد: شاخص‌ها و ضرایب با همکاری همه عزیزان و با تاکید بر سند دانشگاه اسلامی و نیز با محوریت اقطاب اثرگذار در فرهنگ دانشگاهی و با تاکید بر تثبیت مولفه‌های کلیدی که در کتاب باغبانی فرهنگ مطرح شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: داشتن طرح راهبردی، افزایش تعداد دانشجویان مشارکت‌کننده و نیز مخاطب در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و... به نسبت کل دانشجویان، فعالیت تشکل‌های دانشجویی و استادی، کانون‌ها، نشریات، گسترش ورزش همگانی، درآمدزایی اماکن ورزشی و..، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به‎صورت درست نمونه ای از این شاخص ها است. 

کد خبر 4976426 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه ها ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش پزشکی وزارت بهداشت فرهنگی دانشجویی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در استان کردستان با وجود حدود ۴۰ هزار دانشجو در سطح استان که بخشی از آن متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و با وجود ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می طلبد هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدیدی شروع شود.

وی گفت: الحمدلله زیرساخت های خوبی وجود دارد و در هر شهرستان عمده سهمیه دانشجویان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد  برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه هایی در ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود دارد و کتاب های معتبری در این زمینه چاپ شده است و بار وسیعی دارد و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی در ادامه با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت افزود: کار بدنه ای فضای مردمی و از  طرف دیگر کار مهدویت که حالت وابسته ای دارد باید به بدنه دانشگاه تزریق کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است کار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد