Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:36:59 GMT

چین برترین مقصد صادرات آلمان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۱۴۰

مطالعه جدید موسسه اقتصاد آلمان (آی‌دابلیو) نشان داد در حالی که پاندمی کووید۱۹ به شدت بر تجارت جهانی تاثیر گذاشته، مسیرهای صادرات آلمان تغییر کرده است.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، مطالعه جدید مؤسسه اقتصاد آلمان (آی‌دابلیو) نشان داد در حالی که پاندمی کووید ۱۹ به شدت بر تجارت جهانی تأثیر گذاشته، مسیرهای صادرات آلمان تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق داده‌های اداره آمار فدرال آلمان، صادرات این کشور به چین در ماه می با افت ۱۲.۳ درصدی مواجه شده و به ۷.۲ میلیارد یورو (معادل ۸.۲ میلیارد دلار) رسیده است. در همین زمان صادرات به ایالات متحده با سقوطی ۳۶.۵ درصدی به ۶.۵ میلیارد یورو رسیده است.

گالینا کولف، اقتصاددان ارشد آی‌دابلیو، می‌گوید: به علت متفاوت بودن شدت پاندمی کرونا در مناطق مختلف جهان اهمیت تجاری آنها برای آلمان در سال ۲۰۲۰ تغییر می‌کند. رسیدن چین به جایگاه اولین مقصد صادرات آلمان، از اهمیت سمبولیکی برخورد است.

این در حالی است که طبق داده‌های اداره آمار فدرال آلمان در سال ۲۰۱۹ چین پس از آمریکا و فرانسه سومین مشتری بزرگ آلمان بود و ۹۶ میلیارد یورو از این کشور وارد کرد.

کولف گفت: بحران کرونا به روندی که سال‌ها در حال شکل‌گیری بود سرعت بخشید. رشد شدید اقتصاد چین این کشور را به مقصد جذابی برای صادرات تبدیل کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 چین صادرات آلمان سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 صادرات آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم