Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:34:01 GMT

دستگیری مزدوران سودانی و سوری در راه لیبی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۳۷۱

دستگیری مزدوران سودانی و سوری در راه لیبی

مقامات امنیتی سودان از دستگیری ۱۶۰ مزدور خبر دادند که برای شرکت در جنگ داخلی لیبی اعزام این کشور بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سودان، سخنگوی نیروهای واکنش سریع سودان گفت: نیروهای واکنش سریع موفق شدند یک گروه 80 نفره از مزدورانی که عازم لیبی بودند دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم محمد احمد صالح با بیان اینکه دستگیری این مزدوران هفته گذشته انجام شد، تصریح کرد: در میان افراد دستگیر شده اتباع سوریه نیز به چشم می‌خورند.

سخنگوی نیروهای واکنش سریع سودان اظهار داشت: دو  روز  پس از دستگیری این افراد، نیروهای واکنش سریع موفق شدند،  یک گروه 80 نفره دیگر از مزدوران را دستگیر کنند که برای شرکت در جنگ  لیبی عازم این کشور بودند.

وی گفت: این مزدوران در چارچوب عملیات جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی بازداشت شده‌اند.

شماری از مزدوران سودانی در راه لیبی دستگیر شدند

به گفته احمد صالح ، مهاجرت غیرقانونی در سودان، سمت و سوی مشارکت در جنگ لیبی را به خود گرفته‌ است.

مقامات خارطوم در اوایل تیرماه امسال از دستگیری 122 مزدور سودانی خبر دادند که عازم جبهه‌های نبرد در لیبی بودند.

مقامات سودان بارها حضور نظامیان این کشور در جنگ لیبی را رد کرده‌اند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور لیبی کشور سودان بیشتر بخوانید... لیبی|واکنش دولت وفاق به اقدام امارات در جذب مزدوران سودانی موضع قاهره درباره اعزام مزدور به لیبی/ هشدار تبون درباره تبدیل لیبی به سومالی دوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور لیبی کشور سودان اخبار لیبی کشور سودان نیروهای واکنش سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی