Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:34:06 GMT

محدودیت‌های کرونایی درشهرستان آمل تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۴۵۲

محدودیت‌های کرونایی درشهرستان آمل تشدید شد

سید جعفر رسولی درخصوص محدودیت‌های جدید کرونایی درشهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آمل و به علت روند اوج گیری بستری بیماران کرونایی دراین شهرستان، محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال شد.

وی افزود: با تصمیم جدید این ستاد، همه اماکن عمومی شامل، بازارهای هفتگی، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها وبرگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی ونیزهمه سالن‌های ورزشی، بدن سازی، استخر در سطح شهرستان آمل تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: متأسفانه به علت افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا و تداوم وضعیت، شمار بیمارستان‌های آمل برای پذیرش بیماران کرونایی، به ۵ بیمارستان افزایش یافت.

رسولی، بابیان اینکه سرعت ابتلاء و بستری شدن بیماران کرونایی در شهرستان آمل پس از موج نخست، اکنون دوباره شتاب گرفته است، اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان آمل در کنار ارائه خدمات درمانی به‌صورت ویژه به بیماران کرونایی نیز خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی، از سهل‌انگاری و بی‌توجهی شهروندان به توصیه‌ها و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی درروند بالای ابتلای شهروندان این شهر به بیماری کرونا به‌شدت گلایه کرد و گفت: در حدود یک ماه گذشته در زمینهٔ ابتلاء به کرونا در مقایسه با دیگر شهرها در وضعیت تقریباً معمولی قرار داشتیم و بیماران کرونایی فقط در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری وتحت درمان بودند که متأسفانه از نیمه دوم تیرماه شیوع این بیماری روند افزایش غیرقابل‌تصوری داشته است.

فرماندار ویژه آمل درعین حال از شهروندان این شهر درخواست کرد، برای حفظ سلامتی حال خود و اطرافیان حتماً در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی با افراد را نیز رعایت کنند.

ممنوع شدن مراسم‌های عروسی وعزا درآمل

رسولی با اشاره به اینکه با بررسی‌های انجام شده از دلایل مهم افزایش صعودی تعداد ابتلاء شهروندان این شهر به بیماری کرونا ناشی برپایی جشن عروسی ونیز مراسم ترحیم درمساجد شهری وروستایی در شرایط کرونایی بوده است، گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی خوب دادستان و نیروی انتظامی شهرستان، فعالیت همه تالارهای شهرستان تعطیل و برپایی هرگونه جشن عروسی در این اماکن ممنوع شده است.

وی تاکید کرد، در شرایط حاد کنونی که شهرستان آمل در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد، سلامت عمومی شهروندان در اولویت است و اجازه برپایی جشن‌های عروسی حتی درباغ و ویلاهای شخصی نیز تحت هیچ شرایطی داده نخواهد شد و با عوامل جشن برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

کد خبر 4976474

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آمل ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان شهرستان کرج بیماران کرونایی شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند